۰

بازی های ماه May سرویس PlayStation Plus معرفی شدند

سرویس PlayStation Plus

سونی دسته بعدی بازی های رایگان سرویس PlayStation Plus را اعلام کرده است و بار دیگر ، این لیست شامل یک بازی PS5 و دو بازی PS4 است. کاربران PS5 می توانند Wreckfest ، یک بازی سرگرم کننده تخریبی را که در ابتدا در سال ۲۰۱۸ منتشر شد ، به دست بیاورند. عجیب است که به روزرسانی PS5 Wreckfest قرار نبود تا ژوئن آغاز شود ، بنابراین به نظر می رسد که تاریخ آن به جلوتر افتاده است.  بازی شوتر اول شخص و محبوب Battlefield 5 و بازی بقای جهان باز Stranded Deep نیز دو بازی دیگر این لیست هستند که در ماه May  می توانید آن ها را به لیست بازی های خود اضافه کنید.

سرویس PlayStation Plus

Wreckfest: Drive Hard، Die Last جانشین بازی FlatOut است. اگر شما از طرفداران بازی های آنلاین با تعداد زیادی از تصادفات عجیب و غریب هستید ، مطمئنا Wreckfest برای شما بسیار جذاب خواهد بود. این بازی مجموعه بسیار گسترده ای از اتومبیل ها و پیست ها را شامل می شود. فیزیک و سیستم های برخورد عالی ، بهترین لحظات بازی را ایجاد می کنند ، اما Wreckfest نیز سیستمی دارد که به رانندگی هوشمندانه و بی خطر در بین این همه شلوغی ، پاداش می دهد. این بازی رایگان فقط برای PS5 در دسترس است ، اما اگر هنوز کنسول جدیدی ندارید ، می توانید آن را به اکانت خود اضافه کنید تا بعدا بتوانید آن را تجربه کنید.

با توجه به اینکه Battlefield 6 پیش از پایان سال اکران می شود ، سونی آخرین ورودی اصلی این مجموعه را درماه May ارائه می دهد. با وجود این که Battlefield 5 در سال ۲۰۱۸ منتشر شد ، هنوز هم مجموعه ای کاملاً فعال است و بازیکنان زیادی روزانه در آن آنلاین می شوند. از آنجا که به دلیل رایگان شده این بازی موج جدیدی از بازیکنان به آن خواهند پیوست ، تصور می کنیم Battlefield 5 در ماه مه حتی بیشتر فعال شود. البته یک کمپین تک نفره نیز در آن وجود دارد ، اگرچه فقط چند ساعت بیشتر طول نمی کشد.

بازی موبایل Battlefield

در Stranded Deep هواپیمای شما سقوط می کند و مجبور می شوید که در آبهای خطرناک اقیانوس آرام جان خود را حفظ کنید. شما باید با مراقبت از بدن خود ، استفاده از ابزارهای دستی ، سازه های مختلف و شکار غذا زنده بمانید. Stranded Deep بازی جهان باز است و تقریبا هر جزیره آن دارای ویژگی های خاصی است.

سرویس PlayStation Plus سرویس PlayStation Plus سرویس PlayStation Plus سرویس PlayStation Plus سرویس PlayStation Plus

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *