۰

سرویس PS Plus Video Pass به طور اتفاقی توسط سونی لو رفت

PS Plus Video Pass

اگر یک لیست موجود در وب سایت PlayStation به زبان لهستانی قابل باور باشد ، اعضای PlayStation Plus به زودی می توانند محتوای ویدیویی را با اشتراک خود دریافت کنند. این حرکتی است که می تواند خدماتی ارائه دهد که سرویس های  Xbox Live Gold یا Game Pass دارای آن نیستند ، اما جزئیات در حال حاضر کم است.

قبل از حذف این خبر توسط VGC ، این فهرست در وب سایت سونی PS Plus Video Pass را توصیف کرده است ، سرویسی که از فردا ۲۲ آوریل تا همان تاریخ در ۲۰۲۲ در دسترس مشترکان این کشور است. این دقیقاً قبل از توقف ارائه آن توسط سونی بود. محتوای ویدئویی برای فروش از طریق فروشگاه PlayStation ، و به نظر می رسد دسترسی به فیلم های بزرگ سونی مانند Venom و Zombieland: Double Tap را فراهم می کند. آنها در یک تصویر جداگانه و همچنین حذف شده در وب سایت لهستانی نشان داده شده است.

PS Plus Video Pass

در حال حاضر PlayStation Plus برای انجام بازی های آنلاین PS4 و PS5 مورد نیاز است ، اگرچه برای انجام بازی های رایگان به این سرویس نیازی ندارید و مایکروسافت در آینده قصد دارد الزامات Xbox Live Gold خود را برای این بازی ها نیز برطرف کند. PS Plus همچنین به شما امکان می دهد هر ماه به چندین بازی رایگان دسترسی داشته باشید ، بازی هایی که شما می توانید آنها را برای همیشه در حفظ کنید. از زمان عرضه PS5 ، آنها به طور کلی حداقل یک بازی PS5 در هر ماه ارائه می دهند و برخی حتی در ابتدا فقط از طریق PS Plus در دسترس بوده اند.

PS Plus Video Pass PS Plus Video Pass PS Plus Video Pass

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *