۰

ایونت Nuke ( اتمی ) بازی Call Of Duty: Warzone

Call Of Duty: Warzone

پس از مدت ها انتظار ، رویداد هسته ای در Call of Duty: Warzone آغاز شده است. این رویداد زنده متفاوت از گذشته ، با چندین تفاوت بزرگ و  مختلف است که در طی چهارشنبه و پنجشنبه ، اجرا می شود. پیش از این ، ما شاهد انفجار هسته ای بر روی نقشه وردانسک بوده ایم که می تواند منجر به معرفی نسخه جدیدی از نقشه Warzone شود. به نظر می رسد هنوز چیزهای زیادی دیگر در انتظار هستند و مرحله بعدی این رویداد در حال انجام است. بازیکنان به نسخه جدید و شبانه Rebirth Island فرستاده شده اند ، ظاهرا منتظر هر اتفاق مهم بعدی هستند. ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید چه چیزی تاکنون در رویداد شروع فصل ۳ اتفاق افتاده است :

Call Of Duty: Warzone

این رویداد ها در دو روز ۲۱ و ۲۲ آوریل برگذار می شوند و هم اکنون رویداد روز اول به پایان رسیده است .

قسمت اول رویداد The Destruction of Verdansk در ساعت  ظهر ۱۲ به وقت آمریکا بود . متأسفانه ، بسیاری از بازیکنان با صف های سرور و خطاهای دیگری روبرو شده اند ، این مسئله مهم است زیرا این قسمت از رویداد ممکن است فقط برای دو ساعت در دسترس باشد. در نهایت Activision تصمیم گرفت تا این رویداد را یک ساعت طولانی کند ، احتمالاً با اینکار به بازیکنان بیشتری فرصت ورود می دهد.

رویداد بعدی ساعت ۲ بعد از ظهر بود . این رویداد لیست بخش شبانه نقشه Rebirth Island را به شما معرفی می کند ، به نظر می رسد نقشه دارای برخی از مکان های جدید برای بازدید است. فراتر از آن ، به نظر نمی رسد فعلا اتفاق دیگری افتاده باشد ، اگرچه مسابقات بعد از گذشت ۱۵ دقیقه از تخریب وردانسک شروع شد.

Call Of Duty: Warzone

حمله هسته ای به Vardask

هرچه جلو تر می رویم تناظار داریم داستان بازی نیز جذاب تر شود ؛ تا به حال این اتفاقات رخ داده است :

تمام مود های بازیکنسل شده اند و فقط یک حالت قابل بازی است ؛ بخشی از ورداسک با بمب اتمی نابود شد ؛ بازیکنان به یک مسابقه عادی فرستاده می شوند و البته به همراه زامبی ها و موسیقی همراه با آنها ! همچنین نیز موقع اسپاون شدن شما همراه خود سلاح دارید.

پس از ورود ، می توانید به طور عادی بازی کنید ، اگرچه تعداد زامبی های زیادی وجود دارد که به بازیکنان در سراسر نقشه حمله می کنند. یک پاپ آپ روی صفحه به بازیکنان در مورد فعال بودن سطح ۴ پروتکل مهار هشدار می دهد و به بازیکنان توصیه می شود که پناه بگیرند. در این مسابقه اگر بمیرید دوباره به بازی باز خواهید گشت ، ولی به صورت یک زامبی! شما باید تمام انسان های زنده ی دیگر را از بین ببرید.

پس از کشته شدن تمام افراد در مپ بازی ، عدد ۱۰۰ درصد بالای صفحه شما نمایش داده می شود و بازی تمام می شود و یک کات سین سینمایی شروع می شود که یک افسر روسی اعلام می کند که ورداسک شکست خورده است و یک بمب اتمی بزرگ را به سمت آن شلیک می کنند و در نتیجه یک انفجار و یک قارچ اتمی بزرگ را مشاهده می کنید.

 

Call Of Duty: Warzone

تولد دوباره جزیره

به دنبال این رویداد Rebirth Island به بازی اضافه شد. همانطور که در ابتدای اعلام شده است ، این مسابقات ۱۵ دقیقه پس از انفجار هسته ای در وردانسک اجرا می شود. تولد دوباره خود اکنون در شب تنظیم شده و مناطق جدیدی به آن اضافه شده است. بازیکنان کشف کرده اند که حداقل یک ساختمان ، واقع در نزدیکی دفتر مرکزی ، احتمالاً محل یک پناهگاه است.  در آن می توان به یک صفحه کلید دسترسی پیدا کرد، اما به نظر نمی رسد کدها برای باز کردن درب کنار آن کاری انجام دهند.

بر اساس گفته های اکتیویژن ، این امکان وجود دارد که وقتی به روزرسانی جدید در ساعت ۹ شب ( به وقت آمریکا ) منتشر شد ، کدها شروع به کار کنند. به هر حال ، ما می دانیم که تا ساعت ۱۲ ، اتفاق جدیدی می افتد و ممکن است که سرانجام به نقشه جدیدی منتقل شوید ، اما فعلاً حدس و گمان باقی مانده است.

Call Of Duty: Warzone Call Of Duty: Warzone Call Of Duty: Warzone Call Of Duty: Warzone Call Of Duty: Warzone Call Of Duty: Warzone Call Of Duty: Warzone

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *