بی ثمر بودن بازی Beyond Good and Evil 2
۰

میشل آنسل : بی ثمر بودن بازی Beyond Good and Evil 2 ناشی از مشکلات بین مدیران بوده است

میشل آنسل : بی ثمر بودن بازی Beyond Good and Evil 2 ناشی از مشکلات بین مدیران بوده است

مصاحبه جدید از رسانه فرانسوی Superpouvoir انجام شد، جایی که Ancel به طور مفصل در مورد مسائل توسعه Beyond Good and Evil 2 و جایی که او معتقد است برخی از اتهامات مدیریت سمی که او آنها را رد می کند، سرچشمه می گیرد، پاسخ داد.

برای مثال، در BGE2، مشکلات بسیار زیادی بین مدیران وجود داشت. مدیر هنری می خواست همه چیز را دائماً از نو انجام دهد و کارگردان بازی می خواست یک بازی از سیاه چال های تولید شده بسازد. من رویای یک ماجراجویی فضایی را دیدم. ما نتوانستیم به توافق برسیم و کارگردان بازی پروژه را به مسیرهای دیگری برد.»

آنسل ادامه داد: «در این نوع شرایط، تیم‌ها خود را سرگردان می‌بینند و حتی نمی‌دانند چه کسی مسئول و تصمیم‌گیرنده است. تهیه کننده قرار بود مسائل را مرتب کند، اما این اتفاق نیفتاد. Yves Guillemot حتی مجبور شد به مون‌پلیه برود تا همه چیز به روال خود بازگردد، اما این کافی نبود و کارگردان بازی به سرسختی خود ادامه داد. وقتی در Libé خواندم که من کارگردان بازی هستم و درخواست تغییرات می کنم، فکر کردم که خفه می شوم. BGE2 بازی‌ای است که فکر نمی‌کنم تا به حال تصمیمی در مورد آن زیر سوال برده باشم.»
آنسل در سال ۲۰۲۰ یوبی سافت را ترک کرد تا زمانی را در پناهگاه حیات وحش به دنبال فرسودگی شغلی در حین کار بر روی بازی ها بگذراند. با این حال، یک هفته بعد، اتهامات رهبری سمی توسط Ancel شروع شد، که Ancel قاطعانه آن را رد کرد و به این کار ادامه می دهد.

تا زمان نگارش، بازی Beyond Good and Evil 2 یوبی سافت هنوز در حال توسعه است. پس از نزدیک به دو سال توسعه، سرانجام در اوایل سال ۲۰۱۷ جای خود را پیدا کرد. با صحبت با منابع، این بازی هنوز چند سالی است که منتشر شده است. ما در اواخر این هفته برخی از جزئیات انحصاری بازی را به اشتراک خواهیم گذاشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *