۰

شوکیس Silent Hill Transmission کونامی در ۳۰ ام می برگزار خواهد شد

شوکیس Silent Hill Transmission

شرکت کونامی در سال ۲۰۲۲ با شوکیس Silent Hill Transmission سه بازی جدید از این مجموعه ترسناک محبوب را معرفی کرد، اما از آن زمان تاکنون جزئیات بیشتری درباره این سه عنوان منتشر نشده است. با این حال، این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد، زیرا این شرکت برای صحبت جدی در مورد این فرنچایز ترسناک آماده می‌شود.

کونامی رویداد جدیدی با عنوان شوکیس Silent Hill Transmission را برای روز پنجشنبه ۳۰ ام می اعلام کرده است. این شرکت اعلام کرده که این رویداد شامل « به‌روزرسانی بازی‌ها، نگاهی عمیق‌تر به فیلم و کالاهای تجاری جدید» خواهد بود.

بازی بازسازی‌شده‌ی «سایلنت هیل ۲» که توسط تیم Bloober Team و شرکت کونامی ساخته می‌شود، بدون شک مورد انتظارترین بازی این رویداد خواهد بود. اگرچه این عنوان ترسناک بقا هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد، اما پلی‌استیشن در اوایل سال اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. تیم Bloober Team نیز به تازگی اعلام کرده که تاریخ عرضه‌ی بازی به زودی اعلام خواهد شد.

علاوه بر این، بازی «Silent Hill: Townfall» نیز وجود دارد که توسط استودیوی No Code، سازنده‌ی بازی Observation، ساخته می‌شود و Annapurna Interactive آن را منتشر خواهد کرد. در نهایت، بازی «Silent Hill f» نیز وجود دارد که جدیدترین نسخه‌ی اصلی در این فرنچایز است.

هنوز مشخص نیست که آیا کونامی قصد دارد درباره‌ی بازی‌های دیگری به جز این سه بازی صحبت کند یا خیر. برخی شایعات حاکی از آن است که این شرکت چندین عنوان معرفی‌نشده‌ی دیگر از سایلنت هیل را در دست ساخت دارد، و به نظر می‌رسد خود کونامی نیز این موضوع را تایید کرده است. همچنین ممکن است بازسازی‌های دیگری نیز در حال ساخت باشند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *