۰

نمرات بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منتشر شد

بالاخره بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 پس از کلی صبر منتشر شد و اکنون نمرات بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 توسط تمامی رسانه ها و مجله های معتبر گیمینگ منتشر شده است.

این بازی تا الان با ۴۴ نقد نمره متوسط ۸۱ را به دست آورده است.

دنباله بازی تحسین‌شده‌ی «Hellblade: Senua’s Sacrifice»، سِنا در سفری بی‌رحمانه برای بقا، از میان افسانه‌ها و عذاب‌های ایسلند دوران وایکینگ بازمی‌گردد. سِنا با هدف نجات قربانیان وحشت استبداد، با تاریکی درون و بیرون مبارزه می‌کند. در فصل بعدی داستان سِنا غرق شوید، تجربه‌ای هنرمندانه که با غوطه‌وری سینمایی، تصاویر خیره کننده و صدای فراگیر روایت می‌شود.

در ادامه می توانید نمرات و نقد رسانه ها را مشاهده و بررسی کنید:

نمرات بازی Senua’s Saga: Hellblade 2
  • Eurogamer: 100/100

Hellblade 2 داستان Senua را با ظرافت، اعتماد به نفس، وحشیگری غافلگیرکننده و قاطعیت ادامه می دهد.

  • MondoXbox:95/100

“Senua’s Saga: Hellblade 2» یک شاهکار واقعی است: یک تجربه روایت عمیق و به شدت گیرا که موفق می‌شود تمام عذاب‌های شخصیت اصلی را در دنیایی باورنکردنی و واقع‌گرایانه به ما منتقل کند. استودیوی نینجا تئوری در اینجا خود را به عنوان یکی از باارزش‌ترین اعضای تیم ایکس باکس معرفی می‌کند و به سطح عالی در زمینه گرافیک، صدا، روایت و بازیگری دست می‌یابد. اثری که حتما باید بازی کنید. “

  • Screen Rant: 90/100

“وحشتناک، امیدبخش و از نظر بصری خیره کننده، هل‌بلید ۲ نسبت به نسخه اول پیشرفت قابل توجهی داشته است و به بسط مفاهیم معنادار و پیچیده ارائه شده در عنوان اول کمک می‌کند.”

  • GamesHub: 80/100

“اگرچه سیستم مبارزه و معماها به اندازه ای جدید نیستند که به سطح بالاتری ارتقا پیدا کنند و طرفداران پر و پا قرص نسخه اول ممکن است با نبود جهش واقعی در این عناصر کمی ناامید شوند، اما هل‌بلید ۲ با وجود یک دنیای کامل و پرداخته، که در آن واقعیت و خیال به همان اندازه که در ذهن سنا اتفاق می‌افتد، در دنیای بیرون نیز با هم برخورد می‌کنند، درخشان است.”

  • IGN: 8/10

Senua’s Saga: Hellblade II یکی دیگر از ضیافت‌های وایکینگ‌ها است که با سطح بالایی که توسط خودش تعیین شده است، برخورد می‌کند، حتی اگر واقعاً هرگز نتواند آن را براورده کند.

  • Gamerant: 4/5

هیچ چیزی شبیه به Senua’s Saga: Hellblade 2 در بازار گیم وجود ندارد.

  • Thegamer: 3/5

Senua’s Saga دامنه بزرگتری به دنیای Hellblade می‌افزاید، اما شخصیت‌های جدید و مبارزات اضافی، چیزی را که می‌تواند این سری را بسیار خاص کند، کاهش می‌دهد.

  • Forbes: 7/10

Senua’s Saga: Hellblade 2 یک بازی زیبا و پر از بهترین جلوه های بصری و اجراها است. اما شاید بازی کردن آن خیلی سرگرم کننده نباشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *