۰

حالت نیو گیم پلاس برای بازی Spider-Man 2 اضافه می شود

بازی Spider-Man 2

حالت نیو گیم پلاس برای بازی Spider-Man 2 اضافه می شود

بر اساس یک توییت جدید، استودیوی Insomniac Games در نظر دارد تا در اوایل سال ۲۰۲۴، New Game+ را به Marvel’s Spider-Man 2 اضافه کند.

این تیم همچنین در حال کار بر روی سایر ویژگی های قابل توجه است که هنوز “نیاز به آزمایش بیشتری دارند”. برخی از نمونه‌ها عبارتند از تعویض رنگ پیچک، تغییر ساعت روز و پخش مجدد ماموریت‌ها. لیست کامل ویژگی‌های به‌روزرسانی بزرگ «نزدیک به انتشار آن» تأیید می‌شود. ویژگی هایی که امروز فاش شد تا حدی نشان می دهد که بازی Insomniac بر کیفیت زندگی تمرکز کرده است.

اعلامیه امروز به یک به‌روزرسانی نسبتاً بزرگ اشاره می‌کند، با استفاده از عباراتی مانند «در میان بسیاری دیگر» و «فقط برای نام بردن چند مورد».

بنابراین، منطقی است که پست نسبت به پنجره انتشار محتاطانه خوشبین باشد.استودیو Insomniac Games جای زیادی برای تاخیرهای احتمالی در صورت لزوم باقی گذاشت.و آنها سزاوار تمام زمانی هستند که نیاز دارند.بازی Marvel’s Spider-Man 2 یکی از بزرگترین بازی های سال است و حتی در عرض ده روز ۵ میلیون نسخه فروخته است.بنابراین، هر به‌روزرسانی طبیعتاً برای برآورده کردن همان انتظارات به مراقبت زیادی نیاز دارد.علاوه بر این، طرفداران در نگاه اول نگران بودند. با توجه به رویدادهای اخیر، بسیاری احتمالاً انتظار داشتند که برای هر محتوای جدید نوعی تاخیر رسمی ایجاد شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *