۰

لینک پخش زنده مراسم گیم آواردز ۲۰۲۳ | Game Awards

لینک پخش زنده مراسم گیم آواردز ۲۰۲۳

پایان سال میلادی به سرعت در حال نزدیک شدن است و در دنیای بازی های ویدیویی، این بدان معناست که همه نگاه ها به گیم آواردز معطوف می شود، جشن سالانه پایان سال که افتخارات بازی سال را با تریلرها ترکیب می کند و آینده صنعت گیم را نشان می دهد.

رویداد امسال قرار است در ۷ دسامبر ( جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ) به صورت زنده از تئاتر طاووس (Peacock Theater) در لس آنجلس، کالیفرنیا پخش شود. نامزدهای هر جایزه در اوایل این ماه معرفی شدند و The Game Awards و خود Keighley از طریق حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود درباره رویدادهای امسال صحبت خواهند کرد.

لینک پخش زنده مراسم گیم آواردز 2023

پخش زنده رسمی The Game Awards 2023 با یک پیش نمایش ۳۰ دقیقه ای در ساعت ۴ صبح روز جمعه ۱۷ ام آذر آغاز می شود و سپس نمایش اصلی در ساعت ۴:۳۰ صبح آغاز می شود. برندگان جوایز از بیش از ۳۰ دسته در سراسر بازی‌های عمومی و ورزش‌های الکترونیکی، از جمله بازی سال، بهترین کارگردانی بازی، و جایزه جدید برای بهترین تطبیق IP بازی ویدیویی با شکل دیگری از رسانه اعلام خواهند شد.

در ادامه لینک پخش زنده مراسم گیم آواردز ۲۰۲۳ را مشاهده کیند:

گیم آواردز ۲۰۲۳ به صورت زنده در کانال‌های رسمی یوتیوب و توییچ، همراه با فیدهای مستقیم در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر پخش می‌شود.

علاوه بر این، The Game Awards معمولاً چندین استریمر توییچ، کانال‌های یوتیوب و پخش‌کننده‌های زنده فیس‌بوک را به‌عنوان هم‌رسانه‌های رسمی رویداد انتخاب می‌کند که می توانید از آنها هم این مراسم را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *