۰

آیا بازی Dead Island 3 ساخته می شود؟

آیا بازی Dead Island 3 ساخته می شود؟

تقریباً ده سال از انتشار نسخه جدید بازی Dead Island 2 گذشت – و طرفداران امیدوارند که تاریخ تکرار نشود. در طول صحنه‌های پایانی Dead Island 2، پیشنهاداتی وجود دارد که نشان می‌دهد عنوان بعدی ارائه می‌شود، اما ما باید این ایده را بررسی کنیم تا حقیقت را در آن ببینیم. بنابراین، آیا جزیره مرده ۳ ساخته می شود؟

بازی Dead Island 3

تا کی Dead Island 3 منتشر می شود؟

استودیو Dambuster، توسعه‌دهنده‌ای که در نهایت بازی Dead Island 2 را با تمام شکوه زامبی‌کشی‌اش خلق کرد، ظاهراً برای بازی Dead Island 3 آماده شده است. در مصاحبه با Game Rant، یکی از توسعه‌دهندگان این استودیو فاش کرد که تیم «صحنه را آماده کرده است». برای انتشار نهایی Dead Island 3، با توجه به نحوه پایان بازی دوم.

شکی نیست که پایان – و نحوه طراحی آن – یک دنباله گسترده را تسهیل می کند، اما آیا استودیو Dambuster واقعاً متعهد به ارائه آن است؟ آیا قرار است تاریخ تکرار شود و شاهد معرفی بازی Dead Island 3 و پس از آن برای ده سال قرار گرفتن در پشت آتش باشیم؟متأسفانه، جزیره مرده ۲ بسیار متضرر شد زیرا مدام دست به دست می شد. اگر با استودیوی Dambuster باقی بماند – – پس تقریباً شکی وجود ندارد که Dead Island 3 در چند سال آینده در مقطعی از راه خواهد رسید.بازی Dead Island 2 یک موفقیت چشمگیر بود، و بسیاری از گیمرهای پسا آخرالزمانی بسیار مشتاق بودند تا بازی‌ای را به دست آورند که یک دهه منتظر آن بودند. این بازی در مدت زمان نسبتاً کوتاهی – فقط چند روز – بیش از یک میلیون فروش را به دست آورد و اگرچه تایید نشده است، انتظارات وجود دارد که در ادامه، مقداری DLC برای بازی ببینیم.در نهایت، برای پاسخ به این سوال، «آیا Dead Island 3 منتشر می‌شود»، باید بگوییم که صادقانه نمی‌دانیم – اما می‌توانیم منتظر باشیم و امیدوار باشیم که شاید در یک یا دو سال آینده چیزی فاش شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *