۰

بهترین ایرپادهای گیمینگ ۲۰۲۳ (مدل های پرفروش بازار + مشخصات)

بازی کردن با موبایل بدون داشتن هندزفری‌های بلوتوثی حرفه‌ای، هیچ لطفی ندارد. اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید یکی از این محصولات هستید، با ما همراه شوید تا بهترین ایرپادهای گیمینگ موجود در بازار که می‌توان در سال ۲۰۲۳ را تهیه کرد، به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین ایرپاد های گیمینگ بازار در سال ۱۴۰۲

برندهای زیادی در زمینه تولید ایرپادها یا همان هندزفری های بلوتوثی مخصوص بازی فعالیت دارند و همین مسئله می‌تواند خرید را برای بسیاری از افراد دشوار کند. به همین بهانه، در ادامه به بررسی بهترین ایرپاد گیمینگ شرکت‌های مختلف موجود در بازار پرداخته و مناسب‌ترین گزینه‌ها را معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که این محصولات، تنوع قیمتی بسیار خوبی دارند تا هر کسی بتواند متناسب با بودجه خود، سراغ گزینه دلخواه برود.

هندزفری سامسونگ Galaxy Buds 2

Galaxy Buds 2 محصولی از برند محبوب و بزرگ سامسونگ و یکی از انواع بهترین ایرپاد گیمینگ جهان است که کاربران می‌توانند آن را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنند. این محصول پرفروش، طراحی بسیار جذابی دارد تا در استفاده طولانی‌مدت، به هیچ‌وجه دچار خستگی نشوید. سامسونگ همچنین استاندارد IPX2 را برای گلکسی بادز ۲ در نظر گرفته تا هندزفری در برابر رطوبت و عرق، مقاومت خوبی داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هندزفری بلوتوثی سامسونگ، بهره‌مندی از فناوری حذف نویز فعال است؛ این ویژگی با مسدودسازی صداهای اضافی محیط، تمرکز شما روی بازی‌ها را دوچندان خواهد کرد. به علاوه، میکروفون ۶ گانه هندزفری با عملکرد بسیار خوبی که در دریافت و انتقال صدا دارد، گفتگو با سایر افراد در بازی‌های آنلاین را لذت‌بخش خواهد کرد.

هندزفری گیمینگ ایسوس ROG Cetra

اگر به دنبال یکی دیگر از بهترین ایرپاد گیمینگ دنیا با ظاهر مجذوب‌کننده و عملکردی فوق‌العاده در پخش صدا هستید، احتمالا گزینه‌ای بهتر از ROG Cetra را پیدا نخواهید کرد. هندزفری گیمینگ ایسوس، با استاندارد IPX4 همراه شده و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و عرق یا گردوغبار دارد. به علاوه، کاربران می‌توانند از این محصول بدون هیچ مشکلی بر روی کامپیوتر نیز استفاده کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصول پیش رو، درایورهای ۱۰ میلی‌متری و قدرتمندی هستند که می‌توانند صدا را با وضوحی بسیار عالی و جزئیاتی فراوان پخش کنند. ایسوس تکنولوژی حذف نویز فعال را هم برای این هندزفری در نظر گرفته است تا تمرکز بهتر و بیشتری روی اجرای بازی‌ها داشته باشید. به علاوه، میکروفون قدرتمند این هندزفری با پشتیبانی از دامنه فرکانسی ۱۰۰ تا ۱۰ هزار هرتز، عملکردی عالی در انتقال صدای شما خواهد داشت. به این موارد باید بلوتوث نسخه ۵.۰، باتری قوی و طراحی ارگونومی را هم اضافه کنیم تا هندزفری ایسوس، از هر نظر محصولی کامل باشد. البته قیمت ایرپاد گیمینگ در برندهای شناخته شده و معتبر مانند ایسوس ممکن است کمی بالا باشد، ولی ویژگی‌های فنی عالی و عملکرد بسیار خوب آن، قطعا ارزش پرداخت چنین هزینه‌ای را خواهد داشت.

هندزفری لنوو MAH HQ08

در بین مدل‌های ارزان‌تر انواع بهترین ایرپاد برای گیم، شرکت بزرگ لنوو، یک محصول حرفه‌ای برای کاربران دارد: MAH HQ08؛ محصولی که قطعا ظاهر جذاب و ویژگی‌های فنی بسیار خوب آن در مقایسه با قیمتی که دارد، هر کسی را شگفت‌زده خواهد کرد.

لنوو در طراحی این محصول از قابلیت حذف نویز فعال یا همان ANC برای پخش صدا استفاده کرده است تا تجربه‌ای عالی از شنیدن صدا برای کاربران رقم بخورد. درایورهای ۱۰ میلی‌متری با حساسیت ۹۸ دسی‌بلی و پاسخگویی فرکانسی ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز، صدایی غنی و شفاف را پخش می‌کنند و میکروفون داخلی با قابلیت حذف نویز غیر فعال هم عملکردی رضایت‌بخش در انتقال شفاف صدای شما خواهد داشت. لنوو همچنین از یک باتری ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری در این دستگاه استفاده کرده است تا کاربران نگران تمام شدن باتری هندزفری خود برای مدت‌زمان‌های طولانی‌تر نباشند.

ایرپاد گیمینگ هایلو G3

هایلو به عنوان شرکت زیرمجموعه شیائومی، یکی دیگر از بهترین ایرپاد های گیمینگ موجود در بازار یعنی G3 را در سبد محصولات خود دارد. این هندزفری بدون سیم، با طراحی منحصربه‌فرد و بسیار جذاب خود، روح بازی کردن را در هر کسی زنده کرده و در استفاده طولانی‌مدت، مانع خستگی شما خواهد شد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های G3 هایلو، تاخیر بسیار پایین صدا به واسطه بهره‌مندی از بلوتوث نسخه ۵.۲ است؛ فناوری بسیار خوبی که اتصال سریع و پایدار هندزفری به دستگاه‌های هوشمند را نیز ممکن می‌کند.

هندزفری هایلو G3 در زمینه پخش صدا هم عملکردی بسیار عالی داشته و درایورهای ۳ میلی‌متری کوچک اما قدرتمند آن، شما را متعجب خواهند کرد. البته، ویژگی‌های هندزفری بلوتوثی مخصوص بازی هایلو به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ هرکدام از ایربادها در این محصول، نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری ۴۵ میلی‌آمپری تامین کرده و بازدهی بسیار خوبی دارند. هایلو می‌گوید اگر ظرفیت باتری ایربادها و همچنین کیس شارژ ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر بگیریم، این هندزفری تا ۲۰ ساعت قادر به پخش موسیقی خواهد بود که فوق‌العاده است.

هندزفری گیمینگ پرودو PDX412

برای افرادی که به دنبال بهترین ایرپاد برای گیمینگ از برند پرودو هستند، PDX412 از نمونه‌های بسیار مناسب به حساب می‌آید. ظاهر جذاب این هندزفری با چراغ‌های سبزی که دارد، توجه شما را در همان لحظه اول به خود جلب خواهند کرد. گوشی‌های این ایرپاد طراحی بسیار خوبی داشته و ارگونومی عالی آنها باعث شده تا در استفاده طولانی‌مدت، به هیچ‌وجه احساس خستگی یا گوش درد نکنید. مهندسان پرودو همچنین پنلی لمسی را برای کنترل هندزفری در نظر گرفته‌اند که خوشبختانه، عملکردی بسیار خوب هم دارد.

در مقایسه با دیگر محصولاتی که در این لیست معرفی کردیم، شاید هندزفری PDX412 گزینه ارزان‌تر یا رده‌پایین‌تری محسوب شود، ولی می‌توان آن را یکی از بهترین‌ها در بازه قیمتی خود دانست. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول می‌توان به پخش ۱۲ ساعت موسیقی با در نظر گرفتن ظرفیت کیس شارژ، درگاه USB-C، بلوتوث نسخه ۵.۰ و امکان فعال کردن حالت مخصوص بازی با لمس طولانی‌مدت گوشی سمت راستی اشاره کرد. ویژگی مخصوص بازی با کاهش تاخیر زمانی، تجربه‌ای شیرین از اجرای بازی‌ها را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سخن پایانی

با توجه به تنوع بسیار بالای محصولاتی که در بازار در حال عرضه هستند، شاید خیلی سخت بتوان بهترین ایرپاد گیمینگ را معرفی کرد. با این حال، ما تلاش کردیم تا نگاهی به برخی از محصولات پرطرفدار و پرفروش داشته باشیم. بهتر است هنگام تهیه هندزفری بلوتوثی مخصوص بازی به فاکتورهایی مانند عملکرد دستگاه در پخش صدا، باتری و میزان بازدهی آن، تاخیر زمانی و همچنین طراحی ارگونومی، توجهی ویژه داشته باشید تا بهترین تجربه از خرید برای شما رقم بخورد.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *