۰

معرفی فیلم گذرگاه قصاب Butcher’s Crossing 2023

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی فیلم گذرگاه قصاب Butcher’s Crossing 2023 بپردازیم؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

خلاصه داستان:

فیلم Butcher’s Crossing 2023 یک فیلم درام وسترن به کارگردانی گیب پولسکی است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جان فورد ساخته شده است. داستان فیلم در سال ۱۸۷۳ در غرب آمریکا اتفاق می افتد و درباره گروهی از شکارچیان بوفالو است که به رهبری مردی مرموز به نام بیل هارپر (با بازی نیکلاس کیج) به منطقه ای دورافتاده در کولورادو سفر می کنند. این سفر که قرار بود یک ماجراجویی سودآور باشد، تبدیل به نبردی برای زنده ماندن می شود که جسم و روان این مردان را به خطر می اندازد.

بازیگران و کارگردان:

کارگردان:

  • گیب پولسکی

بازیگران:

  • نیکلاس کیج در نقش میلر
  • فرد هچینگر در نقش ویل اندروز
  • زاندر برکلی در نقش چارلی
  • ریچل کلر در نقش فرانسین
  • جرمی باب در نقش فرد
  • پل راسی در نقش مک دونالد
معرفی فیلم گذرگاه قصاب Butcher’s Crossing 2023

مراحل ساخت و تولید فیلم

فیلم Butcher’s Crossing 2023 در سال ۲۰۲۱ در کولورادو و نیومکزیکو فیلمبرداری شد. فیلمنامه این فیلم توسط گیب پولسکی و نیکلاس کیج نوشته شده است.

نمرات و نقدهای فیلم

فیلم Butcher’s Crossing 2023 با استقبال متوسطی از سوی منتقدان روبرو شد. این فیلم در وبسایت IMDb امتیاز ۶.۱/۱۰ و در وبسایت Rotten Tomatoes امتیاز ۶۸% را از منتقدان دریافت کرده است.

در نقدی که وبسایت Variety از فیلم منتشر کرده، آمده است: «فیلم Butcher’s Crossing 2023 یک درام وسترن مهیج و پرتنش است که به خوبی روحیه بیرحمانه و خطرناک غرب وحشی را به تصویر می کشد.»

در نقدی که وبسایت The Hollywood Reporter از فیلم منتشر کرده، آمده است: «فیلم Butcher’s Crossing 2023 یک فیلم خوش ساخت و با بازی های خوب است، اما فاقد عمق و تأثیرگذاری لازم است.»

نتیجه گیری

فیلم Butcher’s Crossing 2023 یک درام وسترن مهیج و پرتنش است که به خوبی روحیه بیرحمانه و خطرناک غرب وحشی را به تصویر می کشد. بازی های خوب نیکلاس کیج و راشل کلر، فیلمبرداری زیبا و کارگردانی ماهرانه گیب پولسکی از نقاط قوت این فیلم هستند.

معرفی فیلم گذرگاه قصاب Butcher’s Crossing 2023

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *