۰

راز نورهای اسرار آمیز در ناحیه جنگلی داور در آرکانزاس آمریکا

نورهای اسرار آمیز

راز نورهای اسرار آمیز در ناحیه جنگلی داور در آرکانزاس آمریکا


برای سال هاست که نورهای مرموزی در ناحیه ای بنام  داور در ایالت ارکانزاس در امریکا توجه مشتاقان فرازمینی ، یوفولوژی و پدیده های پارانورمال را بخود جلب نموده است . تعدادی کثیری از این افراد هر شب به ده کیلومتری داور در راسلویل ، ارکانزاس رفته و اگر خوش شانس باشند نمایان شدن این نورهای اسرارآمیز را به تماشا خواهند نشست و غریو شادی سر داده و از شدت هیجان در پوست شان نخواهند گنجید .

این نورها گاهی اوقات چشمک زده و گاهی بشکل فانوس یا نور فلاش دیده می شوند و آنقدر پرنور هستند که کوههای اوزارک را روشن می کنند . نکته عجیب در مورد این نورها این است که آن ها از سال ۱۸۰۰ میلادی تا کنون گزارش شده اند ، یعنی حدود ۲۰۰ سال است که کسی نتوانسته علت این پدیده مرموز را کشف نماید.

فقط حدس و گمانه زنی هایی در مورد آن ها وجود دارد که مثلا برخی می گویند در دویست سال پیش معدن زغال سنگی در آن جا فروریخته و تعداد زیادی معدن کار کشته شده اند و این نورها ارواح آن معدن کاران است که مشعل در دست دارند . برخی کلا آن را یک هوکس دانسته و می گویند ساختگی است ، برخی دیگر آن را انعکاس نور می دانند ، اما تا کنون کسی نتوانسته ادعایش را ثابت کند و این نورها کماکان پدیده ای اسرارآمیز باقی مانده است.

منبع:lostworlds

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *