۰

شهر متروکه و اسرارآمیز محکوم به سوختن ابدی در پنسیلوانیا

شهر متروکه

شهر متروکه و اسرارآمیز محکوم به سوختن ابدی در پنسیلوانیا


در شهر کوچکی از اشلند، پنسیلوانیا و در مسیر ۶۱ اتوبان در حالی که مسیر بی نظیری را طی می کنید، به نشانه های از “ورود ممنوع” و “خطر” در بزرگراه اصلی برخورد میکنید.
هر کسی این هشدارها را نادیده بگیرد،خود را در شهر متروکه و هولناک میابد، که در آن آتشی درونی و زیرزمینی از سال ۱۹۶۲ در حال سوختن است!


ساکنان این محل از یک گودال معدنی رها شده به عنوان یک مکان دفن زباله استفاده میکردند که به طور تصادفی موجب احیا شدن یک رگه عظیم زغال سنگ انتراسیت شدند.
با وجود تلاش برای خرد کردن زمین برای خاموش کردن آتش زیر زمینی و با صرف شدن میلیون ها دلار، آتش تا به امروز نیز در حال سوختن است.
تخمین زده می شود که این رگه های زغال سنگ هشت مایل امتداد دارد و ممکن است تا ۲۵۰ سال طول بکشد تا منابع زغال سنگ این معدن بطور کلی بسوزد.
و در نتیجه این شهر محکوم به نابودی شده است. بعضی از خانه ها هنوز ایستاده اند اما بیشتر انها تخریب شده اند. بخش بزرگی از جمعیت شهر را می توان در گورستان ارتدوکس روسیه پیدا کرد، در ابتدای این شعر متروک برروی یک لوح سنگی که در سال ۱۹۶۶ نوشته ای وجود دارد که توسط ساکنان سابق این شهر هک شده است مبنی بر اینکه در سال ۲۰۱۶ انها دوباره باز خواهند گشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *