۰

معرفی بهترین بازی های شبیه Gears Of War

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

بهترین بازی های شبیه Gears Of War کدام عناوین هستند؟ اگر از بازی جدید Gears of War یا بازی شوتر سوم شخص مانند جدیدترین Gears 5 خسته شده اید، قطعا تنها نیستید.

فرنچایز انحصاری Xbox از اواسط دهه ۲۰۰۰ وجود داشته است و همچنان به ارائه گیم پلی رضایت بخشی با مکانیک های شوتر، حالت های بازی فراوان و همکاری لوکال/آنلاین ادامه می دهد.

در این لیست، بهترین بازی‌هایی مانند Gears of War برای بازی در سال ۲۰۲۳، از جمله بهترین بازی‌های شوتر سوم شخص و بازی‌هایی مانند Gears of War برای پلی استیشن را مشخص می‌کنیم؛ در ادامه با معرفی بهترین بازی های شبیه Gears Of War با کنترل امجی همراه باشید.

Mass Effect Legendary Edition

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

برای شروع، به طرفداران Gears توصیه می‌کنیم Mass Effect را بررسی کنند، یکی دیگر از فرانچایزهای شوتر سوم شخص که دقیقاً همزمان با Gears of War در اواسط دهه ۲۰۰۰ شروع شد.

این سری از مبارزات مشابه Gears برخوردار است، اما مکانیک های RPG را در آن قرار می دهد، با بازیکنانی که می توانند ظاهر، جنسیت، داستان، نام و تخصص شخصیت اصلی را تعیین کنند.

در آن، شما نقش فرمانده شپرد را برعهده می گیرید که او برای نجات جهان از ماشین های قدرتمندی به نام ریپرز مبارزه می کند.

بهترین راه برای تجربه سه گانه اصلی امروز از طریق Mass Effect Legendary Edition است که هر بازی را با پیشرفت های بصری، پیشرفت های فنی و تنظیمات گیم پلی بازسازی می کند.

Aliens: Fireteam Elite

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

Aliens: Fireteam Elite یکی دیگر از بازی‌های شوتر سوم شخص با یک کمپین کوآپ و برخی مکانیک‌های سبک RPG است.

در آن، ۱-۳ بازیکن نقش تفنگداران فضایی را بر عهده می گیرند که برای بررسی مستعمرات آلوده به بیگانگان مملو از موجودات Xenomorph و اندرویدهای متخاصم تعیین شده اند.

گیم‌پلی شما را در حال کاوش در محیط‌های پر از لوت قرار می دهد در حالی که با امواج دشمنان و مینی‌باس‌ها می‌جنگید، قبل از اینکه در یک نبرد باس غول‌پیکر به اوج خود برسید.

چندین کلاس برای انتخاب وجود دارد که سلاح‌ها، توانایی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی منحصربه‌فردی را برای شخصی‌سازی نیروی دریایی فضایی شما ارائه می‌دهند.

Outriders

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

در حالی که استقبال از Outriders همچنان تا حدودی متفاوت است، اگر از شوترهای مبتنی بر همکاری مانند Gears of War لذت می‌برید، قطعاً ارزش امتحان آن را دارد.

این بازی که به عنوان یک RPG شوتر سوم شخص معرفی می شود، شما را در حال کنترل یک تفنگدار فضایی می بیند که در حالی که سیگنال مرموز را در سیاره ای بیگانه پر از دشمنان دنبال می کند، قدرت های ویژه ای به دست می آورد.

قدرت‌ها در Outriders توسط کلاس‌های مختلف تعریف می‌شوند و با تعداد زیاد از اسلحه‌های ارائه شده ، قابلیت امتحان مجدد آن را بیشتر ممکن می‌کند.

و بسیار شبیه به Gears of War، این بازی به شما این امکان را می دهد که در طول کمپین با دیگر بازیکنان متحد شوید و دنیای تاریک و ناامیدکننده علمی تخیلی آن را با هم کشف کنید.

World War Z: Aftermath

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

در بازی World War Z در زمانی که بازی برای اولین بار عرضه شد، ما آن را به دلیل داشتن مبارزات رضایت‌بخش و همچنین سلاح‌ها و تنوع کلاسی کافی برای بازگرداندن بازیکنان برای بازگشت بیشتر تحسین کردیم.

از آن زمان، Saber Interactive سخت در حال افزودن ویژگی‌های جدید بوده است، از جمله به‌روزرسانی مهمی با نام WWZ: Aftermath که فصل‌های جدید کمپین و تخصص‌های شخصیت‌ها را معرفی می‌کند.

طرفداران Gears به ویژه از حالت جدید Horde Mode XL لذت خواهند برد، که شما و تیمتان را در حالتی قرار می دهد که انبوهی از زامبی های دشوار را در حالی که سعی می کنید تا زمانی که ممکن است زنده بمانید، از بین ببرید.

Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

Red Faction: Guerrilla که در ابتدا در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، یک بازی شوتر سوم شخص است که در آینده اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش یک مهندس معدن که تبدیل به جنگجوی چریکی در مأموریت آزادسازی مریخ می‌شود، قرار می دهد.

مانند Gears of War، گیم‌پلی بازی حول درگیری‌ها با دشمنان می‌چرخد که مکانیک‌های تیراندازی با تأکید بر تخریب محیطی را در خود جای داده است.

همچنین دارای یک ویژگی جذاب است که به شما امکان می دهد اشیاء جمع آوری شده در جهان را با پول برای خرید وسایل جدید تعویض کنید.

بهترین تجربه این بازی امروز در ریمستر به روز شده Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered است که شامل گرافیک بهبود یافته است و در سال ۲۰۱۸ برای رایانه های شخصی و کنسول منتشر شد.

Remnant: From the Ashes

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

Remnant: From the Ashes که ترکیبی از نبردهای شوتر و شمشیری سوم شخص است، یک RPG اکشن فانتزی تاریک است که چند نشانه از Dark Souls و همچنین شوتر سوم شخص کلاسیک مانند Gears دارد.

داستان آن در یک دنیای پسا آخرالزمانی می گذرد که توسط یک شیطان بین بعدی به نام The Root نابود شده است.

بازیکنان وظیفه دارند مکان‌های خطرناک مملو از هیولاها را کاوش کنند و به دنبال سرنخ‌ها و جمع‌آوری مواد برای ارتقاء تجهیزات خود باشند.

مانند Gears of War، این بازی دارای co-op drop-in برای ۱-۴ بازیکن است که به شما امکان می‌دهد گروه خود را برای یک ماجراجویی جدید همراه کنید.

The Division 2

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

اگر به طور خاص به دنبال کاور شوتر دیگری بوده‌اید که همان حس سنگینی را در مبارزات و حرکت‌های خود مانند Gears of War 5 داشته باشد، در آن صورت The Division 2 گزینه بسیار عالی ای است.

این بازی که به عنوان یک شوتر سوم شخص با نبرد و اکتشاف تیم محور ارائه می شود، شما را در حال عبور از آمریکای پسا آخرالزمانی می بیند که شهروندان آن برای زنده ماندن تلاش می کنند.

بازیکنان در یک مکان تفریحی گسترده در جهان باز در واشنگتن دی سی قرار می گیرند، جایی که چندین جناح برای کنترل مناطق مختلف می جنگند.

مانند Gears of War، این بازی با در نظر گرفتن co-op طراحی شده است و حتی دارای مکانیک بازی است که به شما امکان می‌دهد در صورتی که کمی گستاخ باشسد، هم تیمی‌های خود را نیز به خطر بیاندازید.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

بهترین بازی های شبیه Gears Of War

با توجه به اینکه Gears 5 اولین ورودی در این فرنچایز بود که مخفی کاری را به گزینه ای مناسب برای از بین بردن دشمنان بدون وارد شدن به یک نبرد بزرگ تبدیل کرد، ما احساس راحتی می کنیم که Phantom Pain را توصیه کنیم.

بعد از MGS5: Ground Zeroes اتفاق می‌افتد و شما را مجبور می‌کند در نقش بیگ باس بازی کنید، پس از اینکه او از کما بیدار شد و تیمی از مزدوران را برای سرنگونی دشمنانش جمع کرد.

جدای از چند نکته پیچیده در داستان، بازی واقعاً زمانی می درخشد که گیم پلی همه جانبه آن در نمایش کامل است و به شما امکان می دهد در محیط های باز حرکت کنید و به طرز ماهرانه ای اهداف را از بین ببرید.

البته، هنوز هم فضایی برای احتیاط وجود دارد، زیرا اکثر ماموریت ها بسته به سطح مخفی کاری یا پرخاشگری شما، نتایج ممکن متفاوتی دارند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *