۰

معرفی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

معرفی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

معرفی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead بپردازیم؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

در آپارتمانی پر از زباله، آکیرا تندو ۲۴ ساله با چشمانی بی جان و حسود فیلم زامبی را تماشا می کند. پس از گذراندن سه سال سخت در یک شرکت استثمارگر در ژاپن، روح او خسته شده است. او حتی نمی تواند جرات اعتراف به احساسات خود را به همکار زیبایش اوتوری به دست آورد. سپس یک روز صبح، او به طور تصادفی به صاحبخانه اش در حال خوردن ناهار برخورد می کند که اتفاقاً مستاجر دیگری است. کل شهر مملو از زامبی‌ها است، و حتی با وجود اینکه آکیرا در حال دویدن برای زندگی‌اش است، هرگز احساس زنده بودن نکرده است.

۲- صدا پیشگان :

  • Akira Tendo : Shūichirō Umeda
  • Shizuka Mikazuki : Tomori Kusunoki
  • Kenichiro Ryuuzaki: Makoto Furukawa
  • Beatrix Amerhauser: Minami Takahashi
معرفی انیمه Zom 100: Bucket List of the Dead

۳- تولید:

در ۶ ژانویه ۲۰۲۳، به عنوان بخشی از قرارداد بین Viz Media، Shogakukan و Shogakukan-Shueisha Productions، یک اقتباس از مجموعه تلویزیونی انیمه اعلام شد. این انیمه توسط Bug Films و کارگردانی Kazuki Kawagoe، با دستیار کارگردانی Hanako Ueda، فیلمنامه‌ها با نظارت هیروشی سکو، طراحی شخصیت‌ها توسط Kii Tanaka، طراحی‌های زامبی توسط Junpei Fukuchi، و موسیقی ساخته شده توسط Makoto Miyazaki ساخته شده است. این سریال در ۹ ژوئیه ۲۰۲۳ از شبکه MBS و TBS پخش شد.

Hulu، Netflix و Crunchyroll همزمان با انتشار، سریال را در ایالات متحده پخش می کنند. Muse Communication مجوز این سریال را در آسیا و اقیانوسیه صادر کرد.

۴- نمرات سریال:

  • IMDb: 8.5/10

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *