0

اصول طراحی بنر تبلیغاتی

یکی از عضوهای جدا نشدنی کسب و کار، بازاریابی تبلیغات است. بدون داشتن یک تبلیغات درست محصول شما وارد قیف بازاریابی نمی‌شود و مشتریان شناختی از آن محصول پیدا نخواهند کرد. با اینکه در دنیای مدرن امروزی تبلیغات شکلی نوین به خود گرفته است و تبلیغات غیرمستقیم چون بازاریابی محتوایی امروزه در بازار تبلیغات معروف شده است، اما همچنان روش‌های تبلیغاتی در فضای شهر بین همگان محبوب می‌باشد و یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود. تبلیغات بنری از جمله پرکاربردترین روش‌های تبلیغاتی کسب و کار و برندهای مختلف به شمار می‌رود.

که به دلیل خروجی خوب و هزینه مقرون به صرفه آن، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. کیفیت طراحی در بنرهای تبلیغاتی در ترغیب افراد برای بهره بردن از آن در کسب و کارهای خود اهمیت بالایی دارد. و در نهایت هر چه بنرهای تبلیغاتی اصولی‌تر طراحی شوند، می‌توانند مخاطبان زیادتری را به خود جذب کنند. در مقاله مجموعه جاوید چاپ قصد داریم تا تمامی نکات کاربردی و اصول طراحی یک بنر تبلیغاتی جذاب را به شما عزیزان آموزش دهیم. پس اگر با دنیای دیجیتال و فرآیند بازاریابی سروکار دارید حتماً مطالب آموزشی مقاله مجموعه جاوید را مطالعه فرمایید.

چاپ بنر

اصولی که در طراحی اولیه بنر تبلیغاتی باید به آن توجه کرد چیست؟

برای داشتن یک طراحی بنر اصولی باید شش موردی که در پایین ذکر می‌کنیم را در نظر بگیرید، تا یک بنر اصولی و جذاب در دست داشته باشید. این شش مورد شامل اندازه، پس زمینه، عنوان، متن داخل بنر، دکمه و تصویر محصول می‌باشد. یک بنر تبلیغاتی می‌تواند در اندازه‌های مختلف طراحی و تهیه گردد. با این حال اندازه ۲۵۰×۳۰۰ پیکسل بهترین اندازه بنر تبلیغاتی است، که کارایی بالایی دارد.

انتخاب پس زمینه مناسب از دیگر اصول طراحی بنر مناسب می‌باشد. رنگ پس زمینه‌ای که در نظر گرفته می‌شود، سبب بهتر رسیدن پیام اصلی بنر می‌گردد. به همین دلیل نمی‌توان همیشه از یک رنگ یکپارچه برای پس زمینه بهره برد. در انتخاب عنوان مناسب برای بنر تبلیغاتی خود سعی کنید از عنوان‌های کوتاه و منحصر به فرد بهره بگیرید و در این مورد تفاوتی ندارد با چه لفظی پیام خود را به مخاطب برسانید.

تنها نکته‌ای که در اینجا باید در نظر داشته باشید این است که، پیام خود را سریع و واضح به مخاطب برسانید. به کارگیری از تصویر محصول در بنر تبلیغاتی، خود شانس فروش شما را بیش‌تر می‌کند و مخاطبان با دیدن محصول شما بهتر می‌توانند از قصد خرید خود آگاه شوند. شما می‌توانید با یک تصویرسازی درست و اصولی بنرهای جذابی را طراحی کنید. در نهایت با استفاده از دکمه که به دو صورت رنگ و متن در طراحی بنر به کار می‌رود، به مخاطبان اشاره می‌کنید در ادامه چه کاری را انجام دهند.

با تغییر رنگ دکمه یا به عبارتی تغییر رنگ کلمه ( متن) و انتخاب درست متن داخل این دکمه به مخاطبان خود کمک می‌کنید، تا با محصولات و برند شما بهتر آشنا شوند و آن‌ها را به سمت اطلاعات بیش‌تر هدایت می‌کنید. رعایت این اصول در طراحی بنر به شما کمک می‌کند تا فروش بیشتری را در پیش رو داشته باشید. برای اینکه با هزینه چاپ بنر آشنا شوید، می‌توانید از مجموعه جاوید چاپ کمک بگیرید. برای آشنایی با نحوه سفارش بنر تبلیغاتی مورد نظر خود به سایت این مجموعه به نشانی https://javidchap.com مراجعه کنید.

چاپ بنر

نکاتی که در ساخت بنر تبلیغاتی باید به آن توجه کرد

در طراحی بنرهای تبلیغاتی یکسری نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها سبب داشتن یک بنر تبلیغاتی محبوب می‌شود‌، و قطعاً نتیجه مطلوب را به دست می‌آورید. از جمله این نکات داشتن یک بنر در اندازه مناسب است، که در بالا به آن اشاره کردیم. پس از آن باید ترتیب نوشتن لوگوی شرکت ،ارزش پیشنهادی و دکمه عمل را حفظ کنید، تا آگاهی از برند و ترافیک وب سایتتان افزایش یابد.

هرچه بنر تبلیغ شما ساده و جذاب‌تر باشد و از پیچیدگی کم‌تری برخوردار باشد، مخاطبان بیش‌تری را به خود جذب می‌کند. استفاده درست از دکمه‌ها در کنار برخی از محتواها باعث نرخ بالای کلیک می‌شود. اگر برای بنر تبلیغاتی خود یک چهارچوب و گرافیک مناسبی در نظر بگیرید، مخاطبان به راحتی می‌توانند اطلاعات داخل کادر را مطالعه کنند. چرا که چشم افراد قاعدتاً چیزی که درون کادر وجود دارد را می‌بیند و شما می‌توانید از این امتیاز برای تبلیغ محصول خود استفاده نمایید. متن تبلیغ باید در یک جمله کوتاه و اندازه فونت مناسب نوشته شود، تا بینندگان بتوانند در یک نگاه متوجه آن شوند.

استفاده از تصاویر متحرک در صورتی که ذهن مخاطب از متن اصلی بنر تبلیغات، منحرف نشود، از دیگر کاربردهای تاثیرگذار در تبلیغات بنری است. هنگامی که قصد دارید بنر تبلیغاتی خود را در سایت قرار دهید باید طراحی بنر خود را متناسب با الگوی سایت طراحی کنید. تا بینندگان بتوانند به آن اعتماد کنند. در طراحی ساخت بنر تبلیغاتی حتماً از لینک صفحه ورودی استفاده کنید. تا مخاطبان خود را کم‌تر دچار سردرگمی کنید.

با ایجاد حس فوریت در کاربر، ری اکشن کاربران و مخاطبان خود را افزایش دهید، تا بر روی بنر شما کلیک کند. این حس را می‌توانید با جملاتی چون ضرورت، عقب ماندن از دیگران در مخاطبان ایجاد کنید. تصاویری که در طراحی بنر خود استفاده می‌کنید، باید کمک کننده رساندن پیامتان به کاربران باشد. در غیر این صورت از استفاده تصویر پرهیز کنید. استفاده از رنگ و فرمت مناسب از دیگر نکاتی است، که با رعایت آن می‌توانید اصول طراحی را بر روی بنر خود آمیخته کنید، تا یک بنر تبلیغاتی جذاب و کاربردی داشته باشید.

چاپ و تبلیغات بنری

 ابزارهایی که در ساخت بنر تبلیغاتی به کار می‌رود

برای اینکه بتوان یک بنر تبلیغاتی اصولی داشته باشید نیازمند یکسری ابزارهای هستید. این ابزارها شامل نرم افزار بنر دیزاین استودیو، نرم افزار Eximioussoft Banner maker، نرم افزار My Banner maker و نرم افزار بنر اسنکر است. درست کردن بنر تبلیغاتی وقت گیر می‌باشد. به همین دلیل صاحبان کسب و کار به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند به اصول طراحیانواع بنر ویا حتی سایر موارد مشابه از جمله طراحی و چاپ استیکر توجه کند و همین موضوع باعث گردیده است تا نیازمند یک کمپین جهت طراحی بنر باشند. مجموعه جاوید چاپ در حال حاضر آماده خدمت رسانی به این صاحبان می‌باشد. برای آشنایی با اکیپ این مجموعه کافیست به سایت آن سر بزنید تا نمونه کارهای آن‌ها را مشاهده نمایید.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *