۰

چند معمای حل نشده که شاید در بازی Alan Wake 2 به آن پاسخ داده شود

Alan Wake 2

چند معمای حل نشده که شاید در بازی Alan Wake 2 به آن پاسخ داده شود.

بخشی از جذابیت ماندگار آلن ویک تعداد رشته های داستانی آویزان و رازهای بی پاسخ آن است. طرفداران اتمسفر، داستان، شخصیت‌های بازی و بسیاری چیزهای دیگر را دوست دارند، اما بسیاری نیز واقعاً می‌خواهند پاسخ برخی از سوالاتی که آلن ویک مطرح می‌کند را بدانند، اما آنها را حل نمی‌کند. اما با توجه به اینکه برخی از اسرار بازی اصلی احتمالاً مستحق پاسخ خواهند بود، ما در حال بررسی فهرستی از جایی هستیم که کار را ترک کرده‌ایم و داستان ممکن است به کجا برسد. در اینجا چند معمای آلن ویک وجود دارد که ممکن است در Alan Wake 2 پاسخ داده شود.

Alan Wake 2

“این یک دریاچه نیست، یک اقیانوس است.”

شاید معروف ترین راز بازی نیز کمترین احتمال حل شدن آن را داشته باشد. آخرین سخنان آلن در بازی سال ۲۰۱۰ (به استثنای DLC) مانند یک مکاشفه ارائه می شود، اما برای بازیکنان آنقدر که برای آلن به نظر می رسید، تحسین برانگیز نبود.

ممکن است ما به وضوح بیشتری در مورد معنای این موضوع دست پیدا کنیم – شاید به وسعت مکان تاریک و/یا تأثیر مخرب حضور تاریک مربوط می شود – یا شاید فقط از نظر شاعرانه جالب باشد و ما باید متوقف شویم. خیلی در مورد آن تعجب می کنم با این حال، با شعر توماس زین که در ابتدای بازی وقتی آلن در خواب ظاهر می‌شود، می‌خواند، ارتباط نزدیکی دارد – شعری که به طور تصادفی به Quantum Break نیز مرتبط نیست:
زیرا نمی دانست که آن سوی دریاچه را خانه می خواند،

اقیانوسی عمیق تر و تاریک تر نهفته است.

جایی که امواج هم وحشی‌تر و هم آرام‌تر هستند.

به بندرهایش رفته ام،

احتمال این هست که به Remedy Connected Universe مربوط می شود. مطمئن نیستم که Remedy زمانی که Alan Wake را ساخت، این را در ذهن داشت، حداقل نه از نظر نام، اما در هر صورت می‌توانست به هر حال به نوعی به RCU مجهز شود. همانطور که در کنترل می آموزیم، دریاچه کالدرون به نظر یک مکان قدرت یا مکانی است که به روش هایی که اداره کنترل فدرال وظیفه بررسی آن را بر عهده دارد، دنیای طبیعی را به چالش می کشد. آیا آلن، در میان شفافیت ناگهانی اش، متوجه شد که عجیب بودن آبشار برایت در جاهای دیگر اتفاق می افتد، در جاهای مختلف متفاوت به نظر می رسد، و همه به نحوی به هم مرتبط هستند؟

Alan Wake 2

کلمه رمز: چشمه های شب

در اپیزود ۵ آلن ویک، آلن از کلانتر سارا بریکر می‌آموزد که برخی از شهروندان شهر از اتفاقات عجیب برایت فالز آگاه هستند، حتی به شوخی می‌گویند که زمانی الهام‌بخش نایت اسپرینگز بوده است. مجموعه‌های گلچین تلویزیونی جهان با الگوبرداری از The Twilight Zone.

در بازی می آموزیم که Breaker و “جامعه مخفی” او از نام این سریال به عنوان کلمه رمز استفاده می کنند، تقریباً مانند یک فراخوان. در گروه او، مجری رادیوی محلی پت مین و همچنین پدرش، کارآگاه سابق و مامور اداره کنترل فدرال، فرانک بریکر (احتمالاً در میان دیگران) حضور دارد. چیزی که ما نمی دانیم این است که آنها با این اطلاعات چه کردند. پس از اطلاع، اقدامات بعدی آنها چه بود؟ ما به احتمال زیاد اقدامات آنها را همانطور که در آن شب اتفاق افتاد نخواهیم دید، اما آیا ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد آنچه این گروه می داند و با آن اطلاعات انجام می دهد به دست آوریم؟

Alan Wake 2

آقای اسکرچ

مستر اسکرچ که نام خود را از سر و صدای توماس گرفته است، زمانی که او برای اولین بار او را با آلن در پایان بازی اصلی معرفی کرد، ظاهراً داپلگانجر آلن است که قرار بود جایگزین آلن در دنیای واقعی شود در حالی که آلن در گیر کرده است. مکان تاریک — که او اکنون ۱۳ سال در آن گیر کرده است، اگرچه من گمان می کنم زمان در آنجا به شکل دیگری حرکت می کند.

اما آقای اسکرچ بعد از آن خیلی گیج کننده تر می شود. به نظر می رسد او به نوعی قاتل زنجیره ای پیچیده تبدیل شده است. با توجه به شبه دنباله سال ۲۰۱۲، کابوس آمریکایی آلن ویک، با ناپدید شدن آلن، شایعاتی در مورد اقدامات نویسنده در برایت فالز به وجود آمد. آن افسانه های شهری پیچ خورده در آقای اسکرچ ریشه دوانید، که شروع به اجرای قتل های تخیلی تبدیل به واقعیت کرد که مردم درباره آلن شایعه می کردند. این اساساً به دریاچه کالدرون اجازه داد تا قاتلی شبیه آلن به دنیا بیاورد.

حتی اگر این درست باشد، او از آن زمان به بعد چه کار کرده است؟ مطمئناً یک قاتل سریالی با قد و قامت ظاهری اش ۱۳ سال است که آزاد نشده است یا نه؟ علاوه بر این، چرا توماس زین ظاهراً او را در پایان بازی رها کرد؟ آیا او ندید که نوبت تاریک در راه است؟

Alan Wake 2

جسی فادن

به عنوان ستاره کنترل، شاید نیازی به دیدن جسی در Alan Wake 2 نداشته باشیم. به هر حال، ما می دانیم که دنیای او و آلن ارتباط نزدیکی با هم دارند و به نظر می رسد که Bright Falls محل یک رویداد تکراری Altered World است و آلن احتمالاً مسئول ایجاد هیس در کنترل است – البته تقریباً دوجین پیوند دیگر. اما نمی‌دانم که آیا در Alan Wake 2 در مقطعی از Jesse نام برده می‌شود یا خیر. با توجه به اینکه Remedy بر روی یک دنباله Control کار می‌کند، برای طرفدارانی که بیشترین سرمایه‌گذاری را دارند لذت‌بخش خواهد بود که نگاهی اجمالی به آنچه جسی در طول رویدادها دارد بیابند. از آلن ویک ۲.

حدس من این است که نام او در برخی از اسنادی که ساگا در برایت فالز پیدا می‌کند آمده است، و من حتی انتظار دارم که دفتر کنترل فدرال را در برایت فالز کار کند، شاید با اف‌بی‌آی برای صلاحیت رسیدگی کند. اما آیا خود جسی ظاهر خواهد شد؟ شاید در DLC این اتفاق بیافتد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *