۰

کشف کتابخانه‌ای افسانه‌ای و گنج های اسرارآمیز در غاری در اکوادور

کتابخانه‌ای افسانه‌ای

کشف کتابخانه‌ای افسانه‌ای و گنج های اسرارآمیز در غاری در اکوادور

در یکی از بزرگترین اکتشافات، گروهی از کاشفان ادعا می کنند که کتابخانه طلایی افسانه ای و سایر گنجینه های اسرار آمیز را در سیستم غار Tayos در اکوادور پیدا کرده اند. این تیم اعلام کرد که آنها به طور تصادفی برخی از تونل های پنهانی و باستانی را کشف کردند که به طور مصنوعی ساخته شده اند
این تیم توانست یکی از این تونل ها را به مدت تقریبا ½ مایل دنبال کند و به یک اتاق بزرگ با کتابخانه طلایی و گنجینه های مختلفی برسد.

در زیر لیستی از آنچه کاشفان ادعا می کنند در این اتاق یافت شده است را میبینید:
کتابخانه با هزاران کتاب فلزی. این تیم نتوانست مشخص کند که کتابها از چه ساخته شده‌اند ، اما در نگاه اول شبیه به نقره بودند. و هر صفحه دارای نمادهای و نوشته های عجیب و غریب بود. صفحات تکیه و منفردی که بر روی آنها علامت های عجیب و غریب حک شده بود که به نظر می رسید از طلا ساخته شده است. حداقل چند صد مجسمه حشرات، حیوانات و انسان در سراسر اتاق بزرگ پخش شده بود. بسیاری میله های فلزی از طلا و نقره همچنین اسباب بازی های کودکانه و اقلام طلا و جواهر ساخته شده از طلا یا نقره یافت شد. یک تابوت بزرگ که حاوی یک اسکلت انسان تزئین شده با جواهرات و طلا تیم همچنین حداقل سه درب دیگر یافتند که ممکن است به مقبره های بیشتری راه داشته باشند ولی کاملا بسته بودند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *