۰

جزئیات جالب از فیلم فرمول یک با بازی برد پیت

جزئیات جالب از فیلم فرمول یک با بازی برد پیت

جزئیات جالب از فیلم فرمول یک با بازی برد پیت

جزئیات جالب از فیلم فرمول یک با بازی برد پیت به کارگردانی  جوزف کوشینسکی (کارگردان فیلم Top Gun: Maverick) برای اپل و به تهیه‌کنندگی جری بروکهایمر و لوییس همیلتون:

  •  برد پیت برای این فیلم خودش پشت فرمان ماشین فرمول یک می‌نشیند و رانندگی می‌کند.
  • یک‌جورهایی طبق گفته سازندگان، با بازیگران این فیلم، یازدهمین تیم این فصل مسابقات فرمول یک تشکیل می‌شود و از مسابقه پیست سیلورستون تا آخر فصل ۲۰۲۳ (نیمه دوم این فصل مسابقات) بازیگران و عوامل این فیلم در تمامی مراحل و پیست‌ها حاضر خواهند شد و فیلمبرداری میکنند.
  • با استفاده از آموخته‌ها از فیلم Top Gun: Maverick، سازندگان این فیلم ظرف مدت ۱۸ ماه به طراحی کوچک‌ترین دوربین ۶K قابل جابجایی که تاکنون ساخته شده، برای گرفتن نما از داخل ماشین فرمول یک پرداخته‌اند.
  • اتومبیل مورد استفاده برای این فیلم توسط مرسدس طراحی شده است.
  • لوییس همیلتون در ارتباط روزانه با عوامل سازنده فیلم است و توصیه‌هایش را برای داستان و فیلمنامه‌ی این فیلم ارائه می‌دهد و قصد دارد که این اثر به دقیق‌ترین فیلمی تبدیل شود که تاکنون راجع به مسابقات اتومبیل‌رانی ساخته شده است.
  • تام کروز نیز به سازندگان فیلم پیشنهاد داده که در صورتی که نیاز دانستند، می‌تواند به فیلم اضافه شود. پ.ن: گفته شده که حضور برد پیت در پیست‌ها و مراحل این فصل مسابقات فرمول یک در هیچ‌کدام از جلسات رسمی این مراحل (مسابقه اصلی و یا تعیین خط) نخواهد بود.
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *