۱

لباس رایگان در فری فایر با ترفند های باورنکردنی

لباس رایگان در فری فایر با ترفند های باورنکردنی

برای استفاده از جدیدترین لباس ها و قابلیت های آن ها در بازی فری فایر، باید هزینه زیادی را بپردازید. ولی ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چطور بدون پرداخت پول، تمامی لباس ها، اسکین ها و گان های فری فایر را برای خود کنید.

دریافت لباس رایگان با نرم افزار Lulubox

اگر شما هم به دنبال جدیدترین لباس ها در فری فایر هستید، احتمالا فکر می کنید که به جم فری فایر زیادی نیاز دارید. ولی روش های مختلفی برای دریافت لباس های بازیکنان در فری فایر به صورت رایگان وجود دارد که شما می توانید با خواندن چگونه در فری فایر لباس رایگان بگیریم؟ بهترین ترفند ها را آموزش ببینید. اما در این قسمت نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن تمام اسکین ها و گان های بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

خرید جم فری فایر

البته نرم افزار های زیادی برای آزاد سازی لباس ها به صورت رایگان وجود دارد؛ ولی نرم افزار Lulubox یکی از ترفند های باورنکردنی و ساده برای این کار به حساب می آید. علاوه بر امکانات بی نظیر این نرم افزار، روش راحت استفاده از آن نیز جزء مزیت های نصب اپلیکیشن Lulubox است.

نحوه اجرای نرم افزار

۱) پیش از دانلود نرم افزار Lulubox، مطمئن شوید که ورژن اصلی Free Fire را روی سیستم نصب کرده اید.
۲) سپس Lulubox را با آیکونی آبی رنگ دانلود کنید.
۳) اکنون با اجرای نرم افزار، روی بازی فری فایر در لیست نرم افزار های منتشر شده بزنید.
۴) در صورت انتخاب بازی فری فایر، صفحه جدیدی باز می شود که عبارت Download را با رنگ آبی نشان می دهد.
۵) با کلیک روی گزینه Download، صبر کنید تا فرآیند آن به طور کامل انجام شود.
۶) با اتمام دانلود باید تمامی گزینه ها را فعال و روی گزینه Lunch که با رنگ آبی نوشته شده، کلیک کنید.
۷) سپس منتظر می مانید تا نرم افزار LuluBox فرآیند Lunch بازی فری فایر را به پایان برساند. ممکن است زمان زیادی برای انجام این فرآیند سپری شود. پس از صفحه خارج نشوید و تا زمان بالا آمدن بازی منتظر بمانید. البته قدرت سیستم نیز در سرعت این فرآیند تاثیر گذار بوده و برای سیستم های ضعیف، مدت زمان بیشتری را نیاز دارید.
۸) اکنون با اجرای بازی، وارد بخش فروشگاه فری فایر شوید و به صورت رایگان لباس بازیکن مورد نظر را انتخاب کنید. شما می توانید تمام لوازم مورد نیاز از این فروشگاه را بدون پرداخت هیچ گونه پولی به دست آورید.

خرید جم فری فایر

مزایای نصب

⦁ ایجاد فضای موازی مخصوص بازی ها روی گوشی های هوشمند و اجرای فضای بازی ها با بیشترین کیفیت و امکانات
⦁ ضروری بودن اجرای بازی با نرم افزار LuluBox به علت عدم امکان دریافت لباس ها به صورت رایگان
⦁ سهولت در مدیریت بازی ها، اجرای بازی ها در محیطی فوق العاده، استفاده از افزونه های مختلف در بازی فری فایر، ارتقای تجربه بازی به سطوح بالاتر
⦁ امکان تهیه لباس، سکه و لوازم مورد نیاز در برترین بازی های اندروید

لباس رایگان در فری فایر با نرم افزار Skin Tools Pro

در این بخش نرم افزاری به نام Skin Tools Pro را برای دریافت کاستوم ها و گان های بازی فری فایر را معرفی می کنیم. شما می توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کرده و لباس یا اسلحه ای را که انتخاب می کنید در قالب یک فایل، وارد اکانت اصلی شما در بازی فری فایر می کند.

خرید جم فری فایر

برای گرفتن لباس های جدید با Skin Tools Pro باید با فعالسازی بازی از طریق قسمت Active به این بازی دسترسی بدهید تا لباس دلخواهتان را به صورت رایگان بگیرید. برای استفاده از این نرم افزار در سری اول باید از فیلتر شکن استفاده کنید و مشکلی بابت بن شدن اکانت شما به وجود نمی آید.

اپلیکیشن Nicoo، ترفندی فوق العاده برای دریافت رایگان لباس ها در بازی فری فایر

یکی دیگر از نرم افزار هایی که با استفاده از آن می توانید با استفاده از آن تجربه بهتری در بازی فری فایر داشته باشید؛ نرم افزار Nicoo است. با نصب و اجرای این برنامه می توانید تمامی لباس های بازیکنان خود را به صورت رایگان باز کنید.

خرید جم فری فایر

استفاده از این نرم افزار و دیگر برنامه ها برای دریافت رایگان لباس ها در فری فایر، نوعی هک برنامه محسوب می شود. پس قانونی و ساده ترین راهکار پیشنهادی برای اینکه کاراکتر شما تمامی لباس ها را داشته باشد؛ خرید جم فری فایر است. شما می توانید با مراجعه به سایت جم فری فایر و خرید این ارز درون برنامه ای، امکانات بازی را فعال کنید و از طریق بازی کردن، الماس و ارز های درون برنامه ای را به دست آورید. سپس لباس ها را به صورت رایگان بگیرید.

نحوه اجرای نرم افزار

اجرای نرم افزار Nicoo بسیار آسان است. ابتدا برنامه را باز کرده و در قسمت بالایی صفحه باز شده، برای باز شدن بازی فری فایر روی دکمه ای که در این قسمت قرار گرفته، کلیک می کنید. در گزینه های موجود، کاراکتر خود را در بازی فری فایر از طریق انتخاب لباس، لوازم جانبی، مدل مو و دیگر جزئیات موجود به صورت دلخواه و رایگان سفارشی سازی کنید. این تغییر ظاهر شخصیت ها برای ضبط نبرد هایتان در فری فایر، ایده بسیار خوبی است.
امکانات نرم افزار Nicoo تنها شامل دریافت لباس ها به صورت رایگان نبوده و شما می توانید با ورود به بازی از طریق این نرم افزار، امکانات بیشتری را هم داشته باشید. برای مثال شما می توانید زاویه دید در میدان جنگ را تغییر دهید، از سلاح های جدید استفاده کنید، توانایی های کاراکتر خود مانند دقت هدف گیری و سرعت حرکت خود را بهبود ببخشید. از این طریق می توانید بهترین عملکرد را در بازی فری فایر داشته باشید.
بنابراین اپلیکیشن Nicoo علاوه بر فعال سازی تعداد زیادی از لباس ها، دیگر امکانات لازم برای ظاهر شخصیت شما را هم تغییر می دهد و می توانید با کیفیت بیشتری در Free Fire ماجراجویی کنید. همچنین هر یک از این قابلیت ها را بدون پرداخت جم فری فایر تغییر می دهید.
بسیاری از کاربران معتقدند که کار با این نرم افزار ها بسیار سخت بوده و شاید نتوانید به راحتی همه لباس ها و امکانات بازی را به صورت رایگان دریافت کنید. به همین دلیل بسیاری از آن ها به سایت جم فری فایر مراجعه می کنند تا از طریق خرید این ارز درون برنامه ای، قابلیت هایی که می خواهند را به آسانی فعال کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمد گفت:

    خیلی عالیه