۰

معرفی سریال Brand New Cherry Flavor 2021

معرفی سریال Brand New Cherry Flavor 2021

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

معرفی سریال Brand New Cherry Flavor 2021

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی سریال Brand New Cherry Flavor 2021 بپردازیم؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

“Brand New Cherry Flavor” یک سریال تلویزیونی در ژانر ترسناک و درام است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. داستان این سریال در دهه ۹۰ در لس آنجلس جریان دارد و در مورد یک کارگردان جوان به نام “لیزی سالومون” است که به لس آنجلس می‌آید تا فیلمی را که بر اساس کتابی نوشته است را بسازد. او با یک تهیه کننده فیلم موفق به نام “لولا” آشنا می‌شود و با او همکاری می‌کند. اما همه چیز زمانی پیچیده می‌شود که او با یک شبکه قدرتمند جادویی و یک شخصیت مرموز به نام “بکس” روبرو می‌شود و اتفاقاتی ناگوار برای او رخ می‌دهد.

۲- بازیگران، کارگردان، تهیه کننده:

این سریال توسط “نیک انتوزی” نوشته شده و “آرچانا رامان” کارگردانی آن را بر عهده داشته است. بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند شامل rosa salazar,catherine keener,Eric Lange می‌باشند. همچنین، این سریال توسط شرکت‌های “Netflix” و “UCP” تولید شده است.

۳- موسیقی ساز:

موسیقی متن این سریال توسط “کریستال کیت” ساخته شده است. کریستال کیت یکی از مشهورترین موسیقی‌دانان سینما و تلویزیون در حال حاضر است که برای سریال‌هایی همچون “The Sinner”، “Transparent” و “I Am the Night” موسیقی ساخته است.

معرفی سریال Brand New Cherry Flavor 2021

۴- بودجه ساخت و میزان فروش:

بودجه ساخت این سریال به اطلاع عموم نرسیده است، اما بر اساس تخمین‌ها، بودجه ساخت این سریال در محدوده ۱۰-۲۰ میلیون دلار بوده است. میزان فروش این سریال نیز به دلیل اینکه از سوی شرکت نتفلیکس منتشر شده، به دلیل عدم اعلام رسمی توسط شرکت، به طور دقیق و رسمی اعلام نشده است.

۵- نمرات فیلم و جوایز:

این سریال توانسته است نمرات بالایی را از منتقدان دریافت کند. در وب‌سایت “Rotten Tomatoes”، درصد رضایتمندی منتقدان ۶۲ درصد و در “Metacritic”، امتیاز ۷۸ از ۱۰۰ را کسب کرده است.

۶- فکت‌های جالب درباره فیلم:

  • این سریال بر اساس رمانی با همین نام اثر “تاد نووک” ساخته شده است.
  • در این سریال، کارگردان “الیزابت بنکس” نیز در یک نقش ظاهر می‌شود.
  • برخی از صحنه‌های سریال در فضای واقعی، به دلیل استفاده از دکوراسیون و طرح‌های دهه ۹۰ در ضبط این صحنه‌ها، صورت گرفته است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *