۰

آموزش گرفتن یک ققنوس در Hogwarts Legacy

گرفتن یک ققنوس در Hogwarts Legacy

گرفتن یک ققنوس در Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy به شما این امکان را می دهد که چندین موجود جادویی را اسیر و اهلی کنید و در نهایت آنها را در Vivarium خود رها کنید. این یک پناهگاه حیوانات است که بخشی از اتاق مورد نیاز (Room of Requirement) است. با این حال، یک موجود افسانه ای وجود دارد که نسبتاً دست نیافتنی است، اگرچه شما فرصتی برای بدست آوردن آن دارید. در این مقاله به آموزش گرفتن یک ققنوس در Hogwarts Legacy خواهیم پرداخت؛ با کنترل امجی همراه باشید.

کوئست Phoenix Rising

برای شکار یک ققنوس در بازی میراث هاگوارتز، باید کوئست Phoenix Rising را تکمیل کنید. با این حال، تا مدت زیادی در کمپین در دسترس نخواهد بود. در اینجا برخی از الزامات وجود دارد:

کوئست اصلی Niamh Fitzgerald’s Trial را به پایان برسانید.
تمام کارهای جانبی Deek the house elf را کامل کنید، مانند Plight of the House Elf و Foal of the Dead (که مکانیک پرورش جانور را باز می کند).

مدت کوتاهی پس از آن، به شما گفته می شود که Deek یک بار دیگر به کمک شما نیاز دارد. با ردیابی کوئست Phoenix Rising، باید به بخش جنوبی نقشه جهان در منطقه‌ای به نام Poidsear Coast بروید.

گرفتن یک ققنوس در Hogwarts Legacy

برای روشن شدن موضوع، به عنوان بخشی از کمپین، از این بخش از دنیای بازی نیز دیدن خواهید کرد. با این حال، می توانید به کمپ راهزنان در Coastal Cavern نیز راه پیدا کنید. در آنجا باید تونلی را ببینید که به شما امکان می دهد از میان رشته کوه عبور کنید.

در هر صورت، کوئست Phoenix Rising نسبتاً ساده است. وارد یک سیاه چال کوچک به نام Phoenix Mountain Cave می شوید که در آنجا با چند عنکبوت و دشمن شکارچی غیرقانونی مبارزه خواهید کرد.

گرفتن یک ققنوس در Hogwarts Legacy

در نهایت، ققنوس قبل از پرواز در مقابل شما ظاهر می شود. تا زمانی که به آن برسید باید از میان غار عبور کنید. وقتی دوباره آن را مشاهده کردید، کاراکتر شما متوجه می‌شود که به نظر می‌رسد موجود می‌خواهد با شما همراه شود، پس فقط طلسم Nab-sack را بزنید و با خوشحالی وارد ظرف می‌شود.

وقتی کارتان تمام شد، به Deek in the Room of Requirement برگردید. شما حیوان خانگی هاگوارتز Legacy Phoenix خود را خواهید داشت و مستقیماً به Mountain Vivarium، چهارمین و آخرین ارتقاء بیوم، می‌رود.

گرفتن یک ققنوس در Hogwarts Legacy

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *