۰

تاریخ و جزئیات مراسم E3 2023 مشخص شد

مراسم E3 2023

E3 2023 تاریخ بازگشت خود را، ۱۳ تا ۱۶ ژوئن – با روزهای (و سالن) جداگانه برای مطبوعات و عموم اعلام کرده است.

پس از سه سال بلاتکلیفی، مراسم E3 2023 قرار است در در مرکز کنوانسیون لس آنجلس برای یک تجربه حضوری بازگردد. رویدادهای دیجیتال شریک قبل از نمایشگاه فیزیکی (از ۱۱ ژوئن شروع می شود) اما رویداد افسانه ای از سه شنبه، ۱۳ ژوئن تا جمعه، ۱۶ ژوئن برگزار می شود.

در حالی که E3 های اخیر جنبه های تجاری و مصرف کننده صنعت را در یک رویداد واحد ترکیب کردند، E3 2023 آنها را به دو بخش کاملاً متمایز از هم جدا می کند. سه شنبه، ۱۳ ژوئن تا پنج شنبه، ۱۵ ژوئن، E3 Business Days نامیده می شود و بر متخصصان صنعت و رسانه های بازی متمرکز خواهد شد.

در همین حال، پنجشنبه، ۱۵ ژوئن و جمعه، ۱۶ ژوئن به‌عنوان E3 Gamer Days شناخته می‌شوند و تمرکز بیشتری را بر روی مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند که در آن آنها می‌توانند به آینده بازی‌ها ادامه دهند و با توسعه‌دهندگان، سازندگان محتوا، شخصیت‌های رسانه‌ای و غیره ارتباط برقرار کنند. ” Gamer Days در سالنی مجزا از روزهای کاری برگزار خواهد شد.

مراسم E3 2023

انجمن نرم‌افزار سرگرمی (ESA) با شرکت تولید رویداد ReedPop – که پشت سر New York Comic Con، PAX، Star Wars Celebration، و غیره بوده است، همکاری می‌کند – به وضوح امیدوار است که E3 بسیار متمرکزتر و به یاد ماندنی‌تری را برای کسب‌وکارها و طرفداران ارائه دهد.

کایل مارسدن کیش، معاون بازی ReedPop می‌گوید: «چشم‌انداز ما این است که صنعت را با برقراری مجدد هفته E3 ، بازگرداندن آن جرقه و بازگرداندن نقش E3 به عنوان یک رویداد نمایشگاهی جهانی واقعاً جادویی برای سازندگان و مصرف‌کنندگان بازی، متحد کنیم.

علیرغم اینکه زمانی E3 شناخته شده ترین و محبوب ترین رویداد سالانه در بازی بود، در چند سال گذشته محل بحث و جدل و بی ثباتی بوده است. رویداد سال ۲۰۱۹ شاهد بود که اطلاعات شخصی بیش از ۲۰۰۰ شرکت‌کننده در وب‌سایت رسمی ESA در دسترس عموم قرار گرفت، در حالی که همه‌گیری COVID-19 به طور قابل‌توجهی نمایش را از سال ۲۰۲۰ تعطیل کرد.

اگرچه در سال ۲۰۲۱ با یک رویداد مجازی بازگشت، اما عدم انسجام و نمایش‌های ناچیز چیزهای زیادی را به دنبال داشت و رویداد سال ۲۰۲۲ به کلی لغو شد. خوشبختانه، به نظر می رسد که E3 2023 می تواند یک بازگشت به شکل برای یک نمایشگاه محبوب باشد که زمانی برای میلیون ها علاقه مند در سراسر جهان بسیار معنی دار بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *