۰

فصل ۳ انیمه One-Punch Man معرفی شد

فصل ۳ انیمه One-Punch Man

فصل ۳ انیمه One-Punch Man رسما معرفی شد، تقریباً سه سال پس از پایان فصل دوم آن بالاخره ساخت ادامه این انیمه پر طرفدار تایید شد.

همانطور که توسط Crunchyroll گزارش شده است، وب سایت رسمی انیمه One-Punch Man TV روز پنجشنبه تایید کرد که فصل سوم این سریال موفق تولید خواهد شد. تصویری که توسط طراح شخصیت چیکاشی کوبوتا کشیده شده است در کنار این اعلامیه منتشر شده است. این اثر هنری سایتما و گارو را به نمایش می‌گذارد، اما هیچ تیزری از آنچه که واقعاً در فصل آینده تکامل خواهد یافت، ارائه نمی‌دهد.

فصل 3 انیمه One-Punch Man

One-Punch Man که توسط هنرمند ژاپنی ONE ساخته شده است، داستان سایتاما را روایت می کند، یک ابرقهرمان قدرتمند با توانایی شکست دادن هر حریفی با یک مشت. سایتما که از سابقه نبرد بی عیب و نقص خود خسته شده است، تلاشی را برای یافتن حریفی آغاز می کند که واقعاً بتواند او را به چالش بکشد. این مجموعه در ابتدا به عنوان یک وب کمیک در سال ۲۰۰۹ و قبل از انتقال به مجله Shueisha’s Young Jump Next در سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرد.

این مانگا قبلاً در یک مجموعه انیمه محبوب و چندین بازی ویدیویی، از جمله One-Punch Man: A Hero Nobody Knows، اقتباس شده است. فصل دوم این مجموعه انیمه پرطرفدار در سال ۲۰۱۹ پخش شد و زمینه را برای دور دیگری از مبارزات هیجان‌انگیز، شرورهای ترسناک و ماجراجویی‌های بیشتر Genos و Saitama با صحنه‌های اکشن فراهم کرد.

فصل سوم One Punch Man در کنار یک فیلم اقتباسی لایو اکشن ساخته می شود که توسط اسکات روزنبرگ و جف پینکر از Venom نوشته می شود و جاستین لین کارگردان سابق Fast X نیز قرار است کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. این فیلم به چندین انیمه اقتباسی لایو اکشن دیگر می‌پیوندد، از جمله مجموعه‌ای از نتفلیکس بر اساس One Piece، ریمیک آکیرا و نسخه‌ای از Your Name.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *