۰

مشخصات گوشی ROG 6D ایسوس فاش شد

گوشی ROG 6D ایسوس

گوشی ROG 6D ایسوس

اگر در حال حاضر در جریان نیستید، ما در حال حاضر منتظر یک گوشی ROG 6D ایسوس Ultimate جدید هستیم که قرار است در ۱۹ سپتامبر ارائه شود. طبق همه حساب ها، یک نسخه ساده به آن ملحق خواهد شد، که به شکل معمولی ایسوس، ما انتظار داریم که این نسخه باشد. مشابه Ultimate، بدون گزینه های حافظه است. این موضوع اخیرا بار دیگر توسط یک پست شبکه اجتماعی از یک منبع معتبر صنعتی تایید شد.

گوشی ROG 6D ایسوس

به نظر می رسد این پست به گوشی ساده ROG Phone 6D یا شاید هر دو گوشی اشاره دارد. این پست مجدداً تأیید می‌کند که چیپست مدیاتک Dimensity 9000+ قدرت هر دو گوشی را تامین می‌کند؛ مدل ساده که قبلاً توسط ایسوس به اشتراک گذاشته شده است. این گوشی ها همچنین دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با نرخ رفرش پیش بینی شده ۱۶۵ هرتز خواهند بود. همچنین در لیست سخت افزار – دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX 766 و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به دو سلول با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات تقسیم می شود.

فراتر از تعویض چیپست از کوالکام به مدیاتک، مدل‌های جدید Dimensity ROG Phone 6D همچنین دارای چیزی هستند که ایسوس آن را بهترین راه‌حل خنک‌کننده تا کنون در تلفن‌های ROG می‌نامد.

گوشی ROG 6D ایسوس
گوشی ROG 6D ایسوس

همچنین شایان ذکر است که شایعات همچنین به اورکلاک شدید هسته Cortex-X2 در چیپست Dimensity 9000+ در تلفن‌های جدید ROG Phone 6D اشاره کرده‌اند. احتمالاً به لطف محلول حرارتی پیشرفته آن این اتفاق خواهد افتاد. ما مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز هستیم.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *