۰

۱۰ نکته آموزشی برای تازه‌کاران در بازی فورتنایت

نکته آموزشی برای تازه‌کاران در بازی فورتنایت

تازه‌کاران در بازی فورتنایت

بازی های بتل رویال معمولا دارای چالش های بسیار زیادی هستند که اگر در آنها تازه‌کار باشید یا تازه وارد دنیای گیمینگ شده باشید ممکن است زمان بسیار زیادی صرف شود تا بتوانید نکات پایه و اصلی آنها را یاد بگیرید تا بتوانید به راحتی به بازی کردن بپردازید.

این نکات بسیار فراوان هستند و شاید یادگیری خیلی از آنها زیاد به کار شما نیایند و فقط زمان زیادی را از شما بگیرند، به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا آموزش ۱۰ نکته مهم و پایه بازی فورتنایت بپردازیم تا شما را بیشتر با این بازی آشنا کنیم.

 

۱- تا جایی که امکان دارد منتظر بمانید تا از اتوبوس پیاده شوید:

بوق اتوبوس به محض اینکه بتوانید از آن پیاده شوید به صدا در‌می‌آید، اما نکته اینجاست که اگر در این بازی تازه کار هستید اصلا نباید خود را وارد جمعیت های زیاد بکنید و تا جایی که امکان دارد باید سعی کنید تا از بقیه بازیکنان دور بمنید. به همین دلیل بهترین کار این است که تا آخرین جایی که ممکن است در اتوبوس بمانید و در آخرین لحظات از آن خارج شوید. این کار باعث می شود تا شما با حداقل ترین تعداد بازیکنان مواجه شوید و جنگ و نبرد کمتری سر لوت کردن مناطق آنجا داشته باشید.

اگر خیلی زود از اتوبوس پیاده شوید به احتمال زیاد به محض رسیدن به سطح زمین توسط بازیکنان دیگر کشته خواهید شد یا باید برای به دست آوردن لوت در آنجا با همه بازیکنان رقابت کنید.

۲- قبل از استفاده از شیلد های بزرگ از شیلد های کوچک استفاده کنید:

هر کدام از شیلد های کوچک در بازی به شما ۲۵ واحد شیلد می دهند و با استفاده دو تا از آنها می توانید به عدد ۵۰ برسید و با مصرف یک شیلد بزرگ که به تکی ۵۰ واحد به شیلد شما اضافه می کند ، می توانید به عدد ۱۰۰ برسید که این ایده آل ترین حالت ممکن برای پر کردن شیلدتان است. اما اگر به اشتباه در ابتدا از یک شیلد ۵۰ تایی استفاده کنید دیگر نمی توانید از ۲۵ تایی ها استفاده کنید ، چرا که شیلد های کوچک در در بالای ۵۰ درصد قابل استفاده نیستند.

۳- اسالت رایفل و اس ام جی بهترین سلاح برای تازه کاران است:

به عنوان یک قاعده کلی، زمانی که برای اولین بازی فورتنایت می شوید، از اسالت رایفل یا اس ام جی استفاده کنید. تفنگ‌های اسنایپ در زیر ۷۵ متر بی استفاده هستند، بنابراین اگرچه می‌خواهید یکی از آن‌ها را در دست داشته باشید، از آن در نبردهای نزدیک استفاده نکنید، مگر اینکه کاملاً مجبور باشید. یکی دیگر از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر می خواهید به صورت رودررو و نزدیک با دشمنی مبارزه کنید ، حتما از شاتگان ها استفاده کنید. این سلاح ها صدمه زیادی را به حریفان شما وارد می کنند و همینطور برای قافلگیر کردن آنها بسیار مناسب هستند. پس اگر درحال لوت کردن خانه و زیرزمین ها و یا هرجای دیگر هستید ، حتما یک شاتگان در دست خود داشته باشید.

 

تازه‌کاران در بازی فورتنایت

۴- روی بیلد خود بسیار تمرین کنید:

یکی از مهم ترین کارهایی که باید حتما روی آن تسلط کامل پیدا کنید، بیلد کردن یا همان ساخت دیوار و پله و سقف است که اگر نتوانید درست از آنها استفاده کنید ، تقریبا هیچ شانسی برای برنده شدن در این بازی نخواهید داشت.

بیلد کردن در سخت ترین شرایط بازی می توانید به کمک شما بیاید و شما را از بمباران و حملات سنگین دشمنان دور نگه دارد. همچنین حرکت کردن شما را در نقشه بازی بسیار ساده تر و راحت تر می کند و برای بالا یا پایین رفتن از جایی شدیدا به شما کمک می کند.

به یاد داشته باشید که زمانی که می خواهید سلامتی و یا شیلد خود را پر کنید، حتما دور تا دور خود را بیلد کنید تا از حملات ناگهانی دشمنان در امان بمانید و غافلگیر نشوید.

۵- همیشه در مبارزه ها سعی کنید بالاتر از حریفان خود قرار بگیرید:

هنگامی که با یک نفر درحال مبارزه هستیدف همیشه سعی کنید تا بالای سر او قرار بگیرید، چرا که این موضوع باعث می شود شما کنترل بسیار بهتری نسبت به حریف خود داشته باشید و به راحتی بتوانید روی او نشانه گیری کنید یا از نارنجک های خود استفاده کنید. پس همیشه سعی کنید به اندازه دو متر هم که شده از حریفان خود بالاتر قرار بگیرید و با دیوار و پله زدن به دور خود به ارتفاع بالاتری بروید.

۶- همیشه همراه خود بانداژ و شیلد اضافه داشته باشید:

ممکن است سلامتی و شیلد شما به صورت کامل باشد و با خیال راحت به جای بانداژ و شیلد اضافی، همراه خود چندین سلاح داشته باشید، اما ناگهان دشمنی به صورت ناغافل به شما حمله می کند و سلامتی شما را به حداقل می رساند، انجاست که حتا اگر بهترین سلاح های بازی را هم همراه خود داشته باشید هیچ فایده ای نخواهد داشت و با اولین ضربه طرف مقابل خود از پای در خواهید آمد؛ پس همیشه به یاد داشته باشید که با داشتن چند بانداژ و شیلد اضافه می توانید در هنگامی که صدمه می بینید به صورت دور خود یک دیوار بکشید و سلامتی خود را دوباره پر کنید تا بتوانید به راحتی و با آرامش بیشتری به مبارزه خود ادامه دهید.

۷- درختان را به طور کامل قطع نکنید:

اگر درحال جمع آوری چوب برای بیلد کردن هستید ممکن است پیک اکس خود را به دست بگیرید و هر آنچه که در مقابل شما قرار دارد را نابود کنید و در همین مسیر تمام درختان محلی که در آنجا هستید را به صورت کامل قطع کنید؛ زمانی یک درخت به صورت کامل قطع بشود از فاصله های دور به راحتی قابل دیدن است و این موضع باعث می شود که شما به راحتی و بدون اطلاع قبلی جا و مکان خود را به دشمنان خود لو بدهید و به سادگی مورد حمله و غافلگیری قرار بگیرید.

پس حتما به یاد داشته باشید که زمانی که درحال جمع کردن چوب از درختان هستید ، همیشه بخشی از دزختان را باقی بگذارید و آنها را کاملا قطع نکنید.

۸- نشسته راه رفتن باعث می شود که صدای پای شما قطع شود:

در صورت عادی وقتی که شما راه می روید و یا می دوید، صدای پای شما به گوش تمام دشمنانتان می رسد و به راحتی می توانند مکان شما را شناسایی و بهتان حمله کنند؛ اما اگر به صورت نشسته و خیلی آرام راه بروید دیگر هیچ صدایی تولید نخواهید کرد و می توانید به راحتی به دشمنان خود نزدیک شوید و آنها را غافلگیر کنید یا اگر در جایی بسیار شلوغ و خطرناک هستید و نمی خواهید کسی متوجه حضور شما در آنجا بشود، بهترین کار نشسته راه رفتن است که می توانید با این کار بدون جلب توجه از آن منطقه فرار کنید و دور شوید.

تازه‌کاران در بازی فورتنایت

۹- همیشه حواستان به نقشه و طوفان باشد:

بهضی وقت ها آنقدر درگیر اتفاقات بازی می شوید که به کل حواستان از طوفانی درحال آمدن به سمت شماست پرت می شود، در اینجاست که ناگهان متوجه می شوید که تا چند ثانیه دیگر در طوفان قرار خواهید گرفت و منطقه امن بعدی بسیار دورتر از شماست. این موضوع باعث می شود که شما مجبور شوید فقط برای رسیدن به آن منطقه بدوید و از تمام اتفاقات اطراف خود غافل شوید که معمولا در همین لحظات است که دشمان به سادگی شما را هدف قرار می دهند و کار راه برایتان چندین برابر سخت تر می کنند.

پس همیشه سعی کنید که حواستان به طوفان و منطقه امن بعدی باشد و در اولین فرصت بعد از لوت کردن منطقه ای که در آن فرود آمده اید به منطقه امن بعدی بروید.

۱۰- همیشه در حال حرکت باشید:

در بازی فورتنایت ایستادن در یک مکان به معنی مرگ است. چرا که همیشه دشمنانی پیدا خواهند شد که با اسلحه اسنایپ خود در جایی پناه گرفته و با دوربین تفنگ خود درحال جست و جو برای افرا دیگر باشند، در اینجاست که اگر شما برای چند ثانیه هم در جایی ثابت بایستید، می تواند به راحتی باعث مرگ شما شود.

همیشه سعی کنید در حال حرکت باشید و حتا اگر می خواهید سلامتی یا شیلد خود را پر کنید، دور خود را بیلد کنید و بعد این کار را انجام دهید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *