۰

سامسونگ گلکسی A04s با صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی وارد می شود

سامسونگ گلکسی A04s

سامسونگ گلکسی A04s

سری گلکسی A یک عضو جوان جدید دارد – دنباله ای برای A03s از سال گذشته و ارتقای A04 اخیر. مدل جدید سامسونگ گلکسی A04s در شمال اروپا بدون برگزاری مراسم معرفی ظاهر شد، بنابراین جزئیات در دسترس بودن هنوز اعلام نشده است.

سامسونگ گلکسی A04s یک گوشی ابتدایی است، اما یک گوشی توانمند است. این گوشی با اندروید ۱۲ و One UI Core 4.1 عرضه می‌شود که نسخه‌ای از رابط کاربری سفارشی سامسونگ است.

سامسونگ گلکسی A04s

ما معتقدیم که چیپست آن Exynos 850 است. با هشت هسته Cortex-A55، سریعتر از Helio P35 A03s در سال گذشته است و یک تراشه ۸ نانومتری است، بنابراین باید به طور قابل توجهی کارآمدتر باشد. نسخه هایی با ۳ و ۴ گیگابایت رم و ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. این گوشی دارای یک اسلات microSD است، بنابراین می توانید به راحتی موارد بیشتری را اضافه کنید.

یکی دیگر از ارتقاء در مدل “s” نمایشگر است – هنوز هم یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (۲۰:۹) است، اما اکنون دارای نرخ تازه سازی نرم تر ۹۰ هرتز (از ۶۰ هرتز استاندارد) است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی معمولی بر روی نمایشگر قرار دارد.

سامسونگ گلکسی A04s

یک دوربین سه گانه در پشت وجود دارد، اما تنها با یک ماژول برجسته – دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی. مانند A04 می تواند ویدیوهای ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین در اینجا یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو وجود دارد.

سامسونگ گلکسی A04s

قبل از پایان باید به چند مورد دیگر نیز اشاره کنیم. جک ۳.۵ میلی متری هدفون با پشتیبانی از Dolby Atmos وجود دارد. این یک تلفن دو سیم کارته (دارای اسلات microSD اختصاصی) و اتصال ۴G، به علاوه Wi-Fi 5 (ac) و بلوتوث ۵.۰ است. در نهایت یک حسگر اثرانگشت در کنار آن قرار دارد.

در مورد قیمت سامسونگ گلکسی A04s صحبتی نشده است. چهار رنگ موجود است: مشکی، سبز، سفید و مسی، اگرچه فقط سفید و سبز در فروشگاه آنلاین سامسونگ فهرست شده است. در مورد A04s در دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد لیست شده است. با این حال، هنوز موجودی وجود ندارد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *