۰

هویت مخفی نایت وینگ رسما فاش شد

هویت مخفی نایت وینگ

هویت مخفی نایت وینگ

نبرد DC Comics برای Blüdhaven به شدت در جریان است و اولین قربانی آن هویت مخفی نایت وینگ است. در حالی که دیک گریسون و باربارا گوردون موفق شدند کمیسر پلیس فاسد شهر را سرنگون کنند، هنوز تاریکی زیادی در Blüdhaven وجود دارد که هنوز باید ریشه‌کن شود. تهدید اصلی مسلما شاه بلودهاون از جنایات بلاک باستر است، هرچند که جنگ نایت‌وینگ اکنون که هویت او برملا شده است در حال چرخش هیجان‌انگیز و خطرناکی است.

در شماره های قبلی نایت وینگ از تام تیلور و برونو ردوندو، دیک گریسون با و بدون ماسک خود کار می کرد تا Blüdhaven را از تاریکی خود بیرون بیاورد. گریسون با استفاده از میلیاردها دلاری که نایت‌وینگ از مرحوم آلفرد پنی‌ورث به ارث برده بود، تلاش می‌کرد تا پایه‌ها و زیرساخت‌های جدیدی ایجاد کند تا به کم‌اقبال‌ترین افراد شهرش که فقط به کمک نیاز دارند کمک کند. با این حال، همین افراد همان کسانی هستند که جنایتکاران Blüdhaven مانند Blockbuster و Salvatore Maroni بیشترین بهره را از آنها می برند. به این ترتیب، زندگی دیک گریسون نیز به اندازه نایت وینگ در خطر بوده است.

با وجود خطر، نایت وینگ حاضر نمی‌شود با هر کمکی که می‌کند، مبارزه برای شهرش را متوقف کند، و همین امر در نایت وینگ شماره ۹۵ جدید نیز صدق می‌کند. نایت‌وینگ با دسترسی به برنامه‌های بلاک‌باستر و عملیات‌های جنایی، خانواده خفاش، تایتان‌های نوجوان و خود شوالیه تاریکی را برای کمک به امپراتوری بلاک‌باستر به طور همزمان جمع می‌کند. با وجود اینکه Blockbuster چشمگیر است، هنوز هم با استفاده از چیزی جز ظلم محض، دست بالا را به دست می آورد و کودکان را تهدید می کند مگر اینکه نایت وینگ تسلیم شود. بدون داشتن چاره ای جز پیروی، Blockbuster به طرز وحشیانه ای نایت وینگ را شکست می دهد که در نتیجه نقاب او از بین می رود و نشان می دهد که دو رقیب اصلی شرور یکی هستند.

هویت مخفی نایت وینگ

در حالی که بزرگترین راز نایت وینگ اکنون در معرض یکی از بزرگترین شرورانش قرار گرفته است، به نظر می رسید که این فقط یک مسئله زمان باشد. تلاش های نایت وینگ برای مخفی نگه داشتن هویت خود در حالی که همچنان تلاش می کرد تا بلودهون را در نقش گریسون نجات دهد، موانع و خطرات متعددی ایجاد می کرد، به ویژه با دستور بلاک باستری که به گریسون دستور ضربه زدن به گریسون را می داد و دیک مجبور بود وانمود کند که به اندازه او توانایی ندارد تا زمانی که بتواند پنهان کند. با این حال، این آزادی بیشتر ممکن است برای مدت طولانی دوام نیاورد.

با دانستن آنچه او اکنون می‌داند، به نظر می‌رسد این احتمال قوی است که بلاک‌باستر به زودی بدون افشای هویت مخفی نایت‌وینگ بمیرد. به هر حال، شرور جدید Heartless هنوز آنجاست و قبلاً تمایل خود را برای ادعای Blüdhaven از رئیس جنایت و هوشیار نشان داده است. همانطور که گفته شد، شاید نایت وینگ انگیزه داشته باشد که به طور کلی هویت مخفی را از بین ببرد، و از نمونه سوپرمن پیروی کند و به سادگی خودش را برای شهرش در آینده حفظ کند. مطمئناً این یک حرکت بسیار جسورانه خواهد بود (با انواع پیامدهای خوب و بد).

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *