۰

توضیح ارورهای بازی Sea of Thieves

ارورهای بازی Sea of Thieves

ارورهای بازی Sea of Thieves

ارورهای بازی Sea of Thieves ممکن است به دلایل مختلفی بر اساس باگ ها، مشکلات اتصالات، مشکلات سرور و موارد دیگر ظاهر شوند. فهمیدن اینکه هر کد خطا به چه معناست، یا چه چیزی باعث ایجاد آنها می شود، به تنهایی دشوار است، بنابراین ما تمام ارور های بازی Sea of Thieves را در زیر فهرست کرده ایم، به همراه مواردی که آنها به آنها اشاره می کنند و چگونه آنها را حل کنیم.

ارورهای بازی Sea of Thieves

این کدهای خطا Sea of Thieves ممکن است به دلایل زیادی ظاهر شوند. صرف نظر از این، اولین راه حل شما باید این باشد که اتصال اینترنت خود را بررسی کنید و اینکه آیا سرورهای Sea of Thieves به دلیل مشکلات فنی یا تعمیر از کار افتاده یا خیر. راه اندازی مجدد بازی، کامپیوتر شخصی یا کنسول ایکس باکس نیز ممکن است برخی از مشکلات را حل کند. در ادامه همه کدهای خطا به ترتیب حروف الفبا فهرست شده اند :

خطای Sea of Thieves AlabasterBeard، AllmondBeard & CyanBeard:

 ممکن است اتصال اینترنتی بدی داشته باشید زیرا این پیام ها به این معنی است که اتصال شما به سرورهای Xbox Live یا Sea of Thieves قطع شده است. مطمئن شوید اینترنت شما کار می کند، سپس دوباره امتحان کنید.

خطای Sea of Thieves Ashbeard:

 به این معنی است که شما یا وارد Xbox Live نشده اید یا وضعیت Xbox Live شما متصل نیست. سعی کنید از سیستم خارج شوید، سپس دوباره وارد شوید و سعی کنید دوباره Sea of Thieves را اجرا کنید.

خطای Sea of Thieves AvocadoBeard:

 برای بازی Sea of Thieves به عضویت گلد Xbox Live نیاز است، بنابراین وقتی این پیام را دریافت می کنید ، احتمالاً هشداری است که عضویت شما تمام شده است.

خطای Sea of Thieves Beigebeard:

 به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید و مواردی را که در حال تعلیق هستند نصب کنید، و باید آماده باشید.

خطای Sea of Thieves Bronzebeard:

این خطا به چند مرحله نیاز دارد. ابتدا دکمه Guide را روی کنترلر خود فشار دهید (دکمه بزرگ در وسط با X روی آن). ماوس را روی Sea of Thieves نگه دارید، سپس دکمه Menu (یکی که سه خط دارد) را فشار دهید. گزینه «quit» را انتخاب کنید. Sea of Thieves را دوباره راه‌اندازی کنید (فرقی نمی‌کند این کار را از بازی‌های اخیرتان، آیتم‌های پین‌شده‌تان یا بخش my games انجام دهید)، و دوباره سعی کنید بازی کنید.

خطای Sea of Thieves Cinnamonbeard:

درست مانند Bronzebeard ; برای چگونگی حل آن به بالا مراجعه کنید.

خطای Sea of Thieves DaffodilBeard:

همانطور که برخی از شما قبلاً در زمینه متفاوتی شنیده اید، مشکل در اینجا شما نیستید ، این Sea of Thieves است. فید توییتر آنها را برای اطلاعات در مورد آنچه اشتباه رخ داده است بررسی کنید یا برای به روز رسانی در مورد آنچه اتفاق می افتد به وب سایت آنها بروید.
خطای Sea of Thieves FluffyBeard:

اگرچه این کد معمولاً برای playtests رزرو می شود، اما اگر ظاهر شود به این معنی است که سرورها برای به روز رسانی حذف شده اند. صبورانه بنشینید و آنها باید به زودی برگردند.

خطای Sea of Thieves Kiwibeard:

مانند Fluffybeard، این ارور به این معنی است که سرورها به هر دلیلی بسته هستند. یا مکن است به دلیل باشد که چندین Gamertag در کنسول شما وارد شده‌ اند. سعی کنید همه را از سیستم خارج کنید و سپس دوباره یکی را وارد کنید. اکنون باید بتوانید Sea of Thieves را بازی کنید.

خطای Sea of Thieves Lapisbeard:

  اگر این پیام را دریافت کنید Sea of Thieves با مشکلاتی مواجه شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، سعی کنید فید توییتر یا وب سایت آنها را برای اطلاعات در مورد آنچه در حال وقوع است بررسی کنید.

خطای Sea of Thieves Lavenderbeard:

این یکی کمی پیچیده تر است. Lavenderbeard می تواند ناشی از تنظیمات ضد ویروس یا فایروال و همچنین سرورهای پروکسی و دیگر دستکاری ها یا ابزارهای مدیریت شبکه باشد. بررسی کنید که فایروال شما فعال نیست و سپس دوباره امتحان کنید.

خطای Sea of Thieves Lazybeard:

این ارور به این دلیل نمایش داده می شود که کاراکتر خود را به مدت زیادی رها کرده اید و بیرون انداخته شده اید. دوباره وارد بازی شوید و با پیدا کردن غنیمت های بیشتر آن را جبران کنید.

برای مطالعه آموزش بازی ها در کنترل امجی به دسته بندی آن سر بزنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *