۰

گوشی شیائومی ردمی K50i معرفی شد

شیائومی ردمی K50i

شیائومی هند یک رویداد معرفی دیگر را به پایان رساند که در آن شاهد معرفی گوشی‌های ردمی K50i 5G و Redmi Buds 3 Lite بودیم. این گوشی به Dimensity 8100 مدیاتک، یک ال سی دی ۶.۶ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و همچنین باتری ۵۰۸۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز شده است.

شیائومی ردمی K50i

پنل LCD در K50i 5G از نوع فریجی فیلد سوئیچینگ (FFS) است و اولین گوشی Redmi با پشتیبانی از Dolby Vision است. گوریلا گلس ۵ برای محافظت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بریدگی سوراخ پانچ مرکزی وجود دارد. این گوشی دارای بلندگوهای دوگانه با Dolby Atmos و همچنین جک هدفون با امپدانس بالا است.

شیائومی ردمی K50i

یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW 1 در پشت در کنار یک ماژول الترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. ردمی K50i 5G دارای باتری ۵۰۸۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی با پشتیبانی از PD تا ۲۷ وات است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۳ و همچنین پورت IR اشاره کرد.

شیائومی ردمی K50i

Redmi K50i 5G در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود. قیمت از ۲۵۹۹۹ INR برای نوع پایه ۶/۱۲۸ گیگابایت شروع می شود. مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۸۹۹۹ INR عرضه خواهد شد. فروش آزاد از ۲۳ جولای شروع می شود.

Redmi Buds 3 Lite درایورهای دینامیک ۶ میلی متری، اتصال بلوتوث ۵.۲ و تا ۱۸ ساعت پخش را ارائه می دهد. آنها IP54 مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب هستند و قیمت آنها ۱۹۹۹ INR خواهد بود.

فروش آزاد از ۳۱ جولای آغاز می شود.

شیائومی ردمی K50i

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *