۰

بازی GTA VI فراتر از انتظارات

بازی GTA VI فراتر از انتظارات

بازی GTA VI فراتر از انتظارات

بازی GTA VI فراتر از انتظارات

راکستار نسبت به انتظارات طرفداران اگاه است و معتقد است GTA 6 باید فراتر از انتظارات باشد

شرکت راکستار گیمز اخیراً اشاره کرده است که بازی مورد انتظار GTA 6 نیاز دارد تا نه تنها همه انتظارات را بر آورده کند بلکه فراتر از انتظارات بازیکنان عمل کند. تقریباً حدود یک دهه از انتشار بازی GTA 5 می‌گذرد و راکستار گیمز اکنون فشار زیادی برای معرفی نسخه‌ی جدید این فرنچایز محبوب احساس می‌کند. طبق گزارش‌های جدید، شرکت مذکور برای تمرکز روی توسعه‌ی GTA 6، ساخت بازسازی Red Dead Redemption و GTA 4 را کنار گذاشته است و همچنین در این راستا، پشتیبانی از Red Dead Online کاهش خواهد یافت . شرکت راک‌استار به منظور تمرکز کامل روی تولید بازی GTA 6، فرایند انتشار آپدیت محتوایی برای بازی Red Dead Online را قطع کرده و قرار نیست تا انتشار نسخه جدید جی تی ای، آپدیت بزرگی برای بخش آنلاین رد دد ریدمپشن منتشر شود.

این خبر پس از آن اعلام می‌شود که دلیل لغو ساخت ریمستر GTA IV و رد دد ریدمپشن نیز تمرکز بیشتر روی ساخت بازی جی تی ای ۶ عنوان شد.

راک‌استار نوشت:‌«در طی سال‌های گذشته ما منابع و افراد را به‌صورت مداوم به شماره جدید سری جی تی ای اضافه کرده‌ایم و بیشتر از همیشه نیاز به برآورده کردن انتظارات بازی‌کنان از نسخه جدید را درک می‌کنیم و می‌خواهیم که بازی جدید بهترین باشد. در نتیجه ما مجبور به اعمال تغییراتی در مورد نحوه پشتیبانی از رد دد آنلاین هستیم».

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *