۰

خشونت های بازی The Callisto Protocol از خط قرمز ها عبور میکند

خشونت های بازی The Callisto Protocol از خط قرمز ها عبور میکند

The Callisto Protocol

خشونت های بازی The Callisto Protocol از خط قرمز ها عبور میکند

به نظر می رسد که The Callisto Protocol قرار است برای به تصویر کشیدن هرچه تمام‌‌تر خشونت تلاش خود را بکند، زیرا ظاهراً از “نمونه هایی از وحشت و خشونت در زندگی واقعی” الهام گرفته

عنوان The Callisto Protocol قرار است در پایان سال ۲۰۲۲ لانچ شود و تا کنون، به نظر نمی رسد یک عنوانی برای افراد ضعیف باشد. به لطف Geoff Keighley، هفته گذشته در Summer Games Fest اولین نگاه خود را به گیم پلی بازی داشتیم که دارای مقدار زیادی تکه تکه شدن اندام و کوبیده شدن بدن بود. اکنون، در مصاحبه‌ای با PCGamesN، مدیر خلاق استودیو Striking Distance، کریس استون، برخی از الهامات این بازی در این زمینه را توضیح داده است.

جای تعجب نیست که استون نام عناوینی مانند سایلنت هیل و رزیدنت اویل را به عنوان “منبع الهام آشکار” ذکر کرد؛ با اینحال وی اشاره کرد که تیم همچنین “از فیلم هایی مانند The Thing و Event Horizon” الهام گرفته است.

استون همچنین گفت که سینمای فرانسه و کره نیز بسیار تأثیرگذار بوده اند، و گفت که هر دو سینما “واقعاً این عنوان را در ژانر ترسناک تقویت می کنند.”

با این حال، استون گفت که در این بازی از غم و وحشت واقعی نیز الهام گرفته شده است. استون که همچنین به عنوان کارگردان انیمیشن در Dead Space خدمت کرده است، گفت: “ما ناگهان خود را درحالی که به نمونه‌های واقعی از ترس و وحشت و خشونت نگاه می‌کردیم یافتیم. در حالی که تحقیق بر روی این موارد اصلا سرگرم کننده نبود، زمانی که نوبت به خلق تصاویر و تجربیات واقعی رسید، یکی از به یاد ماندنی ترین و ارزشمندترین تجربیات من بود.”

همانطور که توسط PCGamesN اشاره شده است، Mortal Kombat 11 نیز قبلاً به دلیل اینکه توسعه دهندگانش در طول توسعه آن، خشونت دنیای واقعی را مطالعه می کردند، مورد انتقاد قرار گرفته بود. امیدواریم مراقبت های لازم در استودیو Striking Distance برای مقابله با نگاه کردن به این نوع تصاویر انجام شود.

این عنوان ۱۱ آذر برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *