۰

بازی Callisto Protocol در ماه دسامبر منتشر می شود

بازی Callisto Protocol

بازی Callisto Protocol

بازی Callisto Protocol که جانشین معنوی سری Dead Space است در تاریخ ۲ دسامبر برای PlayStation 4 و ۵ عرضه می شود. کارگردانی این بازی بر عهده Glen Schofield است که یکی از سازنده های سری Dead Space است.

تاریخ انتشار در جریان ارائه وضعیت بازی سونی با یک تریلر جدید اعلام شد. در تریلر، یک راوی توضیح می‌دهد که چگونه شخصیت بازیکن فرضی را از یک خرابه بیرون آورده‌اند و اصرار دارد که باید زندگی قدیمی‌تان را رها کنید. آنها می خواهند به شما فرصت تولد دوباره بدهند.

در کنار صداپیشگی، تریلر مرگ‌های خشونت‌آمیز علیه موجودات بیگانه و قدم زدن در محیط‌های تاریک را نشان می‌داد. اسکوفیلد در خلاصه داستان بازی در بلاگ پلی استیشن می نویسد: «بازی Callisto Protocol که در «ماه مرده» مشتری در کالیستو در سال ۲۳۲۰ می گذرد، داستان ژاکوب لی، زندانی در زندان بلک آیرون است که باید برای جان خود بجنگد. نگهبانان زندان و زندانیان در حال جهش یافتن به موجودات هیولایی به نام بیوفاژ هستند و جیکوب باید برای زنده ماندن از وحشت Black Iron بجنگد و اسرار تاریک شرکت یونایتد ژوپیتر را کشف کند.”

پروتکل Callisto در تاریخ ۲ دسامبر برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود و به رایانه‌های شخصی نیز راه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *