۱

معرفی اسپایدرمن های مختلف در جهان مارول

معرفی اسپایدرمن های مختلف در جهان مارول

معرفی اسپایدرمن های مختلف

معرفی  ااسپایدرمن  مایلز مورالزاو در دنیای اسپایدیرمن آلتیمیت زندگی میکند و توسط عنکبوت رادیواکتیوی جهش یافته(متفاوت با عنکبوتی که پیتر پارکر را گاز گرفت) گزیده شد و در واقع عموی او که کراولر میباشد این عنکبوت را برای کینگ پین میبرد که اتفاقی گمش کرد!!!

قدرت های همانند اسپایدی است و مشت های انفجاری و برقی دارد و قابلیت نامرئی شدن نیز دارد!!!
او پس از اینکه اسپایدی پیتر در نبرد با گرین گابلین کشته شد جایگزین او شد!!!برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم انیمیشن فوق العاده زیبای spider man into the spidervers را ببینید!!!

معرفی اسپایدرمن های مختلف

معرفی شخصیت ghost spider

او در زمین ۱۱۶۳۸ سکونت دارد و در این زمین عمو بن نه تنها زنده است بلکه به او کمک میکند تا از نیروهای خود چگونه استفاده کند
او یک دانشمند بسیار نابغه و سرمایه دار است که حتی صاحب شرکتی بنام فناوری های پارکر میباشد!
در یکی از کمیک ها او اسپایدی های زمین های دیگر را دور هم جمع کرد و قدرت های آنها را گرفت و پس از مرگش به گوست رایدر تبدیل شد و نه تنها قدرت های گوست رایدر را داشت(قدرت هایی مانند: کنترل آتش جهنم و جادوی شیطانی و سفر های میان بعدی) بلکه قدرت های اسپایدی های دیگر را نیز داشت.

معرفی اسپایدرمن های مختلف

معرفی شخصیت اسپایدر من برتر( superior spider man)

درست زمانی که اوضاع برای پیتر پارکر (برای یک بار) خوب پیش میرفت، اتفاق بدی افتاد و اتو تصمیم گرفت که اسپایدر من شود و خودش را در بدن پیتر قرار دهد و ذهن او را تصاحب کند و بگذارد پیتر در ذهن خود بمیرد…پیتر خیلی مقاومت کرد تا اتو را از ذهن خود خارج کند تا اینکه پیتر ناگهان ذهن خود را با اوتو عوض کرد و به اتو اجازه داد تا در بدن پیتر زندگی کند و ان را به کنترل بگیرد!!!
اما درست قبل از مرگ پیتر، اتو از طریق خاطرات دلخراش پیتر به معنای واقعی به جمله “با قدرت زیاد، مسئولیت زیاد میاد” پی برد، بنابراین تصمیم گرفت تا به میراث پیتر عمل کند و به مرد عنکبوتی برتر تبدیل شود!
اتو تمام تلاشش را انجام داد، اما شیوه خشونت آمیز او در مجازات جنایتکاران به سرعت خشم همه اطرافیان را برانگیخت و وقتی اتو متوجه این قضیه شد… آزادی مردم را تهی می کرد و به برخی افراد جنایتکار اجازه می داد فرار کنند! در نهایت با اتفاقات زیاد…اتو متوجه شد که کارش اشتباه است و خودش را قربانی کرد و اجازه داد پیتر پارکر دوباره کنترل بدن خود را بدست اورد.

بیوگرافی مختصر و کوتاه از اسپایدی زمین ایکس

این اسپایدیرمن  با مری جین ازدواج کرده و یه دختر بنام می دارند! و مری جین بعد ها بخاطر ابتلا به سرطان میمیرد.
در این دنیا همه میدانند که پیتر پارکر اسپایدر من است و او از اسپایدیرمن بودن بازنشسته شده و در اداره پلیس مشغول به کار است!!!
در یکی از کمیک ها نیز می با سیمبیوتی پیوند خورد ولی او کنترل کامل بر آن دارد.اسپایدی زمین ایکس خیلی وقت است که خبری ازش نیست ولی احتمالا توی اداره پلیس مشغول است.

معرفی اسپایدرمن های مختلف
معرفی اسپایدرمن های مختلف

معرفی شخصیت اسکارلت اسپایدی نسخه کین

او همانند اسکارلت اسپایدی نسخه بن رایلی یکی از کلون های پیتر پارکر است!!! ولی چون پرفسور مایلز وارن ملقب به شغال آزمایشات خود را تکمیل نکرده بود او دچار بیماری ای بنام فروپاشی کلونی شد و روی صورتش زخم های ناجوری وجود دارد به همین دلیل او همیشه مجبور بود ماسک بزند و بخاطر وضعیت جسمانی خود باید لباسی بر تن میکرد تا سلول های بدنش دچار فروپاشی کامل نشوند
شغال با او مثل یک کودک عقب مانده رفتار میکرد و او را شکست خود مینامید و به همین خاطر کین از آزمایشگاه او فرار کرد و برای امرار معاش مجبور شد تا به هلاف روی بیاورد و او از قدرت های خود در راه پلیدانه و شرورانه استفاده میکرد و صورت قربانیان خود را به شکل وحشتناکی مجروح میکرد تا مانند او شوند.
به علت اینکه از بقیه کلون ها بیشتر در آزمایشگاه بود از نسخه بن رایلی و همچنین پیتر پارکر بشدت قویتر و نیرومند تر است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مای فلیکس گفت:

    اسپایدی زمین ایکس چقدر داستان خسته کننده ای داره