۰

ترسناک ترین باس های بازی Elden Ring – قسمت اول

ترسناک ترین باس های بازی Elden Ring

ترسناک ترین باس های بازی Elden Ring

بازی Elden Ring داری باس های بسیار فراوان و متنوعی است که در طول بازی با آنها روبرو خواهید شد؛ اما در این بین بعشی از آنها هستند که بسیار ترسناک تر و وحشتناک تر از دیگران هستند و رویارویی با آنها مانند یک کابوس می ماند. در قسمت اول این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی ۵ مورد از ترسناک ترین باس های بازی Elden Ring بپردازیم.

Astel, Naturalborn Of The Void

ترسناک ترین باس های بازی Elden Ring

در ابتدا، به نظر می رسد که شما با فقط با یک مار غول پیکر مبارزه می کنید، اما بدترین قسمت زمانی رخ می دهد که شما آن را شکست می دهید و چهره ریکارد، پروردگار قاتل، ظاهر خود را نمایان می کند.

هنگامی که او شروع به صحبت می کند، حتی ترسناک می شود. و یک تیغه بلند و خطرناک را از دهانش بیرون می آورد.بعد از آن شما باید تلاش کنید در حالی از ضربات مرگ بار او جا خالی می دهید به او صدمه بزنید و او را از پای در بیاورید.

Elden Beast

ترسناک ترین باس های بازی Elden Ring

زمانی که شما Radagon of the Golden Order را شکست می دهید،خیال می کنید که کار تمام شده است اما یک Cutscene شما را شگفت زده می کند. ظهور از عمق تاریکی، یک هیولا، زیبا و بزرگ است که به نام Elden Beast نامیده می شود.

به عنوان باس نهایی بازی، Elden Beast تمام انتظارات را برآورده  می کند. مبارزه با او حس عجیبی دارد و ترکیبی از حس های چندش آور و ترسناک است که هم زمان وارد ذهن شما می شود و بدن براق و شمشیر طلایی او نیز همه چیز را عجیب تر می کند.

Beast Clergyman

ترسناک ترین باس های بازی Elden Ring

این باس فایت هم وحشتناک و هم بسیار دشوار است. شما ابتدا با Beast Clergyman مبارزه می کنید، یک شخصیت خزنده و بسیار چابک و سریع است که وحشت را به جان شما می اندازد.

اما به محض اینکه شما سلامت او را کم می کنید، او به موجودی عجیب تبدسل می شود که فوق العاده خطرناک و سریع است. او در هوا با شمشیر قرمز درخشان خود می چرخد و زمانی به سمت شما حمله می کند که اصلا انتظارش را ندارید.

Godrick The Grafted

ترسناک ترین باس های بازی Elden Ring

هر چیزی با کلی دست، ترسناک است. ما اولین نگاهی به Godrick the Grafted را در تریلر گیم پلی بازی داشتیم که نبرد با او را نمایش می داد.

Godrick به طرز شگفت انگیزی سریع و برای اندازه عظیم خود قوی چابک است، و حرکت whirlwind او ترس از یک خدایان را به شما می دهد. حتی Moreso، Mid-Fight، به عنوان Godrick یک سر اژدها را به دست راست چپ خود متصل می کند، اژدها را از AFAR می گیرد.

او حتی یک سر اژدها به بازوی خود وصل کرده است که از دهن آن به سمت شما آتش پرتاب می کند.

Astel, Naturalborn Of The Void

ترسناک ترین باس های بازی Elden Ring

ASTEL، Naturalborn of the void به نظر می رسد چیزی است که از عمیق ترین و تاریک ترین قسمت های ذهن شما عبور می کند. ترکیبی از یک سنجاقک، عنکبوتی، سوسک، و جمجمه انسان بدن ASTEL را تشکیل می دهد و به نظر می رسد ستون فقرات و دم او از سیارات ساخته شده است.

با توانایی شلیک پرتوها و شهاب سنگ، او ده برابر بیشتر وحشتناک است. او با بدن عظیم و ترسناکش می تواند کابوس شما باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *