۰

ایستر اگ فیلم Spider-Man: No Way Home به گونه چهارم مرد عنکبوتی اشاره دارد

ایستر اگ فیلم Spider-Man: No Way Home

ایستر اگ فیلم Spider-Man: No Way Home

یک ایستر اگ فیلم Spider-Man: No Way Home می تواند به چهارمین گونه مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول اشاره کند. مارول در فاز ۴ خود کارها را متفاوت انجام می دهد، زیرا در حال حاضر هم سریال و فیلم ها را پوشش می دهد و هم شخصیت ها، رویدادها و مفاهیم جدید را بررسی می کند، و اصلی ترین مورد تا کنون multiverse است. این موضوع در سریال تلویزیونی Loki مورد بررسی قرار گرفت که مفهوم انواع مختلف آن را نیز معرفی کرد و همه اینها در Spider-Man: No Way Home بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.

سومین فیلم مرد عنکبوتی در MCU دقایقی پس از پایان فیلم Spider-Man: Far From Home اتفاق می‌افتد، جایی که میستریو (جیک جیلنهال) مرد عنکبوتی را به خاطر مرگش مسئول می داند و هویتش را فاش کرد. پیتر پارکر (تام هالند) در تلاش برای ایمن نگه داشتن کسانی که دوستشان دارد، از دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) کمک می‌خواهد و او طلسمی را اجرا می‌کند تا همه فراموش کنند که پیتر مرد عنکبوتی است، اما طلسم طبق برنامه پیش نمی‌رود. در عوض، این طلسم دروازه‌های چندجهانی را باز می‌کند و به تبهکاران فیلم‌های مرد عنکبوتی گذشته اجازه می‌دهد تا مانند گرین گابلین، دکتر اختاپوس، مرد شنی، مارمولک و الکترون به MCU وارد شوند، اما این فیلم برای اولین بار سه مرد عنکبوتی را نیز گرد هم می‌آورد.

پس از ماه‌ها شایعه در مورد ورود کاراکتر های مرد عنکبوتی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد به MCU، No Way Home از طریق هرج و مرج چندجهانی که استرنج و پیتر برانگیختند، ممکن شد. پیتر-۲(مگوایر) و پیتر-۳(گارفیلد) به مرد عنکبوتی هالند پیوستند تا شرورهای فوق الذکر را متوقف کنند و آنها را به بازه زمانی مربوطه خود برگردانند. البته، با توجه به تعداد بی‌پایان جدول‌های زمانی در چندجهانی، اینها تنها گونه‌های مرد عنکبوتی در MCU نیستند و یک ایستر اگ در No Way Home ممکن است به چهارمین نوع مرد عنکبوتی مبهم اشاره کرده باشد که ممکن است مرد عنکبوتی ۶ دست باشد.

ایستر اگ فیلم Spider-Man: No Way Home

همانطور که Vudu اشاره کرد، در سومین اکت No Way Home، زمانی که دکتر استرنج متوجه می‌شود که تار و پود فضا و زمان در حال ترک خوردن است و دشمنان از خطوط زمانی دیگر شروع به عبور می‌کنند، دوربین شبح‌های برخی از این شخصیت‌ها را نشان می‌دهد. قابل توجه ترین آنها Kraven the Hunter است و در سمت چپ او Scorpion است، اما در سمت راست او یک شبح از شخصی با شش بازو دیده می شود. این ممکن است مرد عنکبوتی شش دست از کمیک بوک Six Arms Saga باشد، داستانی که داستان اصلی موربیوس را بیان می کند. در آن، پیتر در تلاش برای خلاص شدن از شر قدرت عنکبوتی خود پس از یک سری اتفاقات آسیب زا، سرمی را که قبلاً روی آن کار می کرد مصرف می کند، اما نتیجه معکوس دارد و قدرت عنکبوتی او را افزایش می دهد و باعث می شود چهار بازوی اضافی رشد کند. در نسخه Ultimate Marvel’s Clone Saga، یک کلون مرد عنکبوتی شش بازو وجود دارد و لباس مشکی به تن دارد، اما این نسخه دارای ویژگی‌های فیزیکی بیشتر شبیه به عنکبوت است.

با توجه به تمام اتفاقاتی که در همان صحنه رخ می دهد و سرعت ناپدید شدن این شبح ها بسیار سریع است ، بسیار آسان است که در Spider-Man: No Way Home آن را از دست داده باشید. شخصیت‌هایی که در آن صحنه نشان داده شده‌اند دشمنان مرد عنکبوتی هستند و نسخه Six-Armed یک نسخه شیطانی نبود، با این حال، با توجه به اینکه این نسخه اولین بار در همان خط داستانی موربیوس ظاهر شد، می‌تواند به خط زمانی موربیوس اشاره کند. چند جهان دارای این نسخه از مرد عنکبوتی است. هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد چندجهانی MCU و خطرات فراوان آن وجود دارد، و انواع آن هر چیزی را در آن ممکن می‌سازد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *