۰

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness می تواند بهترین تغییر ابرقهرمانی فاز ۴ باشد

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

دنباله بعدی مارول فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness یکی از بهترین فرصت‌های تغییر ابرقهرمانی در فاز ۴ MCU را دارد. آخرین تریلر Doctor Strange 2 نشان می‌دهد که آشفتگی زیادی در حال رخ دادن است. Multiverse of Madness به دنبال جادوگر استیون استرنج (با بازی بندیکت کامبربچ) پس از اقدامات او در Spider-Man: No Way Home که باعث باز شدن مولتی ورس شد، می شود.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness پتانسیل های هیجان انگیزی را برای فاز ۴ MCU معرفی کرد. یک صحنه مهم جایی بود که به نظر می رسید دکتر استرنج در ابعاد مختلف سفر می کند که با توجه به عنوان آن منطقی است. طرفداران کمیک بوک ممکن است لحظه ای را تشخیص دهند که به نظر می رسید استرنج به شکل های بلوک مانند در می آید. این ممکن است به خوبی اشاره ای به بعد House of M block باشد. لحظه ای دیگر نشان داد که مکان احتمالی مردان ایکس از Savage Land معرفی شده است.

در کنار بعد بلوک و Savage Land، بینندگان ممکن است در تریلر Doctor Strange در Multiverse of Madness، نکته دیگری را نیز مشاهده کرده باشند. برای چند فریم کوتاه، به نظر می رسد دکتر استرنج از یک جهان کاملاً انیمیشنی بیرون می آید. این می‌تواند به این معنا باشد که بخشی از مولتی ورس وجود دارد که به همان شیوه‌ای طراحی شده است که کمیک‌ها و برنامه‌های تلویزیونی طراحی شده است. زمان بیشتر در این بعد می تواند به معنای تغییرات اساسی در قوانین و احتمالات باشد، زیرا وقتی صحبت از فرمت انیمیشن در مقابل لایو اکشن می شود، مزایای منحصر به فردی دارد. با تعلیق بی‌نظیر ناباوری از مخاطب، سکانس‌های اکشن انیمیشن می‌توانند خارق‌العاده‌تر باشند. نمی توان گفت که MCU نبردهای بزرگ CGI خود را پشت سر گذاشته است، اما تفاوت در سبک جذاب مبارزات متحرک وجود دارد. این جهان انیمیشنی همچنین فرصتی برای بازی با شخصیت ها و همچنین معرفی ایستر اگ از کمیک ها و سریال های تلویزیونی است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

در اینجا شخصیت‌های خاصی وجود دارند که فقط به صورت انیمیشن یا کمیک بوک ها ظاهر شده‌اند، و این بعد جدید راهی عالی برای آوردن آنها به Doctor Strange در Multiverse of Madness خواهد بود. مدتها قبل از اینکه مارول فرمت انیمیشن What If…؟ را بسازد، آنها آثار کلاسیکی مانند مردان ایکس (۱۹۹۲) و سریال مرد عنکبوتی (۱۹۹۴) داشتند. در حالی که برخی از شخصیت‌ها از قبل تایید شده‌اند، مانند تریلر شگفت‌انگیز Doctor Strange 2، Professor X، هنوز احتمالات دیگری وجود دارد. هنوز هم می‌توان بسیاری از شخصیت‌های انیمیشن را از طریق این بعد وارد کرد.

این پیشرفت هیجان‌انگیز، اگرچه در تریلر بسیار کم است، اما می‌تواند تأثیر زیادی بر Doctor Strange در Multiverse of Madness و به طور کلی MCU آینده داشته باشد. این به مارول فرصتی برای تغییر رسانه‌ها، حتی در یک فیلم لایو اکشن، می‌دهد و انتظارات در مورد فیلم‌هایشان را تغییر می‌دهد. نه تنها تماشای قسمتی از انیمیشن می تواند سرگرم کننده باشد، بلکه فرصتی عالی برای MCU برای معرفی مفاهیم و شخصیت های جدید به جهان چندگانه است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *