۰

سه اسپین‌آف کوتاه از سریال Better Call Saul در AMC+ پخش خواهد شد

سریال Better Call Saul

سریال Better Call Saul

سریال Better Call Saul سه اسپین آف کوتاه را در بهار امسال منتشر خواهد کرد که همزمان با فصل ششم و آخر سریال است. این مجموعه قبلاً فیلم‌های کوتاهی با عناصر لایو اکشن و انیمیشن منتشر کرده است، از جمله employee training legal ethics with kim wexler در کنار فصل پنجم که برنده جایزه امی برای سریال‌های کمدی یا درام کوتاه شد. برنامه های کوتاه تر لحن کمدی‌تری نسبت به سریال اصلی دارند و شامل بسیاری از جوک‌ها و ایستر اگ ها برای Better Call Saul و سریال اصلی آن، Breaking Bad است.

Better Call Saul از جیمی مک‌گیل را نشان می دهد که به عنوان وکیل مدافع جنایی و همچنین مبارزات شخصی‌اش به سائول گودمن تبدیل می‌شود، وکیل مورد علاقه والتر وایت در سریال Breaking Bad. سریال Better Call Saul فصل آخر خود را در تاریخ ۱۸ آوریل، دو سال پس از فصل پنجم، با ۱۳ قسمت، ۳ قسمت طولانی تر از ۱۰ قسمت معمول سریال پخش می کند. تاخیر طولانی به دلیل همه گیری COVID-19 و همچنین سکته قلبی باب اودنکرک که منجر به تاخیر در فیلمبرداری شد است.

طبق گفته شبکه های AMC، سه اسپین آف کوتاه شامل Employee Training و همچنین عناوین جدید Slippin’ Jimmy و Cooper’s Bar خواهند بود. Slippin’ Jimmy در حالی که در دهه ۷۰ جریان دارد، جیمی و برادرش چاک را دنبال می کند و از شش قسمت کاملاً انیمیشنی تشکیل شده است که هر یک قصیده ای برای یک ژانر فیلم متفاوت است. Slippin’ Jimmy توسط Starburns، انیماتورهای ریک و مورتی، انیمیشن خواهد شد.

سریال Better Call Saul

Cooper’s Bar یک شخصیت جدید، کوپر (لو موستیلو) و افراد عادی باری که او دارد را دنبال خواهد کرد. در این مینی سریال شش قسمتی، ستاره سریال، ریا سیهورن، نقش شخصیتی متفاوت را ایفا می کند، اما تهیه کنندگان تایید کرده اند که مینی سریال همچنان در تداوم Better Call Saul خواهد بود. Seehorn قرار است کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده بگیرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *