۰

گوگل اولین پیش نمایش سیستم عامل اندروید ۱۳ را منتشر می کند

سیستم عامل اندروید ۱۳

سیستم عامل اندروید 13

گوگل امروز برای توسعه دهندگان برنامه Android App به صورت پیش نمایش سیستم عامل اندروید ۱۳ را به ارمغان آورد. مهم است که توجه داشته باشید که این صرفا یک “نگاه اولیه” در سیستم عامل آینده است و تنها برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است. اولین بتا برای عموم مردم باید در ماه آوریل منتشر شود، در حالی که انتشار نهایی اندروید ۱۳ پس از ماه ژوئیه برنامه ریزی شده است.

اگر بخواهیم به تمام جدول زمانی Google برای سیستم عامل اندروید ۱۳ اشاره کنیم، ما باید یک پیش نمایش دوم در ماه آینده، سپس یک بتا در ماه آوریل و یکی در ماه مه، پس از آن دو نسخه با ثبات بیشتر در ماه ژوئن و ژوئیه.

سیستم عامل اندروید 13

حالا بیایید نگاهی به آنچه جدید است بیاندازیم. اندروید ۱۳ با تمرکز جدیدی بر حفظ حریم خصوصی و امنیت، یک پیکربندی عکس جدید سیستم را به عنوان یک روش استاندارد و بهینه سازی به اشتراک گذاری تصاویر مبتنی بر لوکال و ابری به ارمغان می آورد. بعدا، برنامه ها قادر به کشف و اتصال به دستگاه های نزدیک از طریق Wi-Fi بدون نیاز به اجازه خواهند بود. فرآیند اضافه کردن منو های سفارشی به تنظیمات سریع، با یک API جدید، و همچنین یک پنجره جدید سیستم که به شما اجازه می دهد یک گزینه را از داخل یک برنامه اضافه کنید، ساده تر می شود.

سیستم عامل اندروید 13
سیستم عامل اندروید 13

اگر شما یک توسعه دهنده هستید و علاقه مند به آزمایش آندروید ۱۳ هستید، می توانید آن را بر روی پیکسل ۶ Pro، پیکسل ۶، پیکسل ۵A 5G، پیکسل ۵، پیکسل ۴A 5G، پیکسل ۴A، پیکسل ۴ xl، یا پیکسل ۴. ساخت TPP1.220114.001 امتحان کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *