۰

کوجیما در حال کار بر روی دو پروژه

کوجیما در حال کار بر روی دو پروژه ساخت دو پروژه توسط کوجیما؛ یک بازی بزرگ و یک اثر چالش برانگیز طبق مصاحبه جدید هیدئو کوجیما

کوجیما در حال کار بر روی دو پروژه


ساخت دو پروژه توسط کوجیما؛ یک بازی بزرگ و یک اثر چالش برانگیز

طبق مصاحبه جدید هیدئو کوجیما با مجله‌ی فامیتسو، این کارگردان خلاق روی دو بازی کار می‌کند. یکی از این دو پروژه عظیم و گسترده و دیگری چالش‌برانگیز خواهد بود.

وی در طی این گفت‌وگو دو نکته‌ی بسیار مهم را متذکر شد. اول از همه، در حال حاضر استودیوی کوجیما پروداکشنز روی دو بازی کار می‌کند که یکی از آن‌ها «چالش برانگیز» و دیگری «بزرگ و همه‌جانبه» خواهد بود. نکته‌ی دوم این است که وی قصد دارد هر چه بیشتر از بازی‌های ویدیویی به سمت مدیا‌های دیگر حرکت کند و استودیوی خود را گسترش دهد.

چندی پیش هم شایعه شده بود کوجیما و ایکس باکس روی فرنچایزی موجود کار می‌کنند

منبع داخلی مشهور ایکس باکس گزارش توسعه‌ی یک Silent Hill جدید از سوی تیم کوجیما را رد و باری دیگر به همکاری وی با ایکس باکس حول فرنچایزی موجود اشاره می‌کند. ساعاتی پیش، نیک شپشال (Nick Shpeshal)، منبع داخلی مشهور ایکس باکس، شایعه‌ی منتشر شده از سوی گماتسو (Gematsu) پیرامون توسعه‌ی Silent Hill جدید توسط کوجیما را رد کرد. وی در ادامه متذکر شد که آن‌ها با همکاری ایکس باکس روی فرنچایزی موجود کار می‌کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *