۰

ترسناکترین موجودات دوران سوم سزرمین میانه

سرزمین میانه

نزگول (nazgul) یا اشباح حلقه نه تن از مخوف ترین خادمان سائورون در سرزمین میانه بودند. آن ها نه مرد بودند که در مقابل قدرت سائورون به زانو در آمده وتبدیل به شبح های تقریبا جاودان شدند که به قدرت حلقه یگانه وابسته بودند ،آن ها زمانی انسان فنی بودند، سه تن از آنها بزرگ نومه نور،یک نفر از پادشاهان ایسترلینگ و پنج نفر دیگر که چیز زیادی درباره هویت آنها بیان نشدخ.سائورون به هرکدام از آنها یکی از نه حلقه را داد نقشه سائورون این بود که صاحبان این حلقه ها را توسط حلقه ای که خودش مخفیانه ساخته بود در اختیار خود بگیرد، اما فقط صاحبان ۹ حلقه ی انسان ها کاملا تحت نیرو او قرار گرفته بودند.

ارباب حلقه ها

اژدها در هر جهان و در هر سرزمینی ترسناک است اسماگ از آخرین اژدهایان سرزمین میانه در دوران سوم بود از وحشتناک ترین کار های او حمله به تنها کوه و تصرف سرزمین وطلا های دورف ها میتوان اشاره کرد اژدهایی که سال ها رو طلا ها خوابید تا اینکه دورف ها همراه بیلبیو به قصد باز پسگیری گنجینه به تنها کوه سفر کردند و باعث بیدار شدن اسماگ شدند .پوست سخت اسماگ باعث میشد هیچ تیری اورا ازپای در نیاورد اما یک زخم قدیمی به همراه یک تیرانداز ماهر (بارد) کافی بود تا اسماگ هولناک برای همیشه از سرزمین میانه محو شود.

ارباب حلقه ها

موماکیل (Mumakil) موجوداتی غول پیکری شبیه به فیل بودند که مردم هارادریم در جنگ های خود از آنها استفاده میکردند، موماکیل ها از نظر ظاهری بسیار به فیل ها شبیه بودند آنها دارای پوستی ضخیم ومقاوم در برابر تیر یا سایر جنگ افزار ها بودند.وبه قدری بزرگ بودندکه ارتش هارادریم بر روی آنها برج های جنگی ساخته بودند،این جانوران که بومی های جنوب هارادریم بودند به احتمال فراوان اجداد فیل ها به حساب می آیند، در طول جنگ حلقه، سائورون جنگجویان هارادریم را فراخواند.

سرزمین میانه

وارگ ها موجوداتی گرگ مانند هستند که در میدان نبرد با سواری دادن و یا دریدن دشمنان به اورک ها کمک میکردند ،این موجودات ترکبی از چند حیوان درند مانند گرگ و خرس هستند خوی وحشی آنها باعث شده هرکسی از شنیدن صدای زوزه آنها در سرزمین میانه وحشت کند.

نازگول

فل بیست ها موجوداتی بودند که توسط سائورون پرورش داده شده بودند .از نظر جسته آنها کوچک تر از اژدها بودند و نزگول ها بر آنها سوار میشدند موجوداتی که زمانی همراه با اربابانشان حضور پیدا میکردند باعث وحشت در دل دیگران میشدند این موجودات در اخرین نبرد حلقه همرا نزگول ها نابود شدند.

عنکبوت

عنکبوت ها نیز هنوز در دورا سوم ترسناک بودند و به هیچکس رحم نمیکردند از معروف ترین عنکبوت های این دوران میتوان به شلوب اشاره کرده آنها هرکس را که در مسیرشان بود به دام می انداختند تورین و یارانش با خوش شانسی و رسیدن الف ها از دست عنکبوت ها جنگل میرکوود نجات یافتند و همچنین فرودو و سم در غار با شلوب روبه رو شدند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *