۰

شروع ساخت نسخه بعدی The Witcher و Cyberpunk در سال ۲۰۲۲

نسخه بعدی The Witcher و Cyberpunk در سال ۲۰۲۲

نسخه بعدی The Witcher و Cyberpunk

شروع ساخت نسخه بعدی The Witcher و Cyberpunk در سال ۲۰۲۲ 

رئیس سی دی پراجکت، آدام کیچینسکی، اعلام کرد که این استودیوی لهستانی در حال آماده شدن برای آغاز توسعه‌ی عناوین بعدی از سری Cyberpunk و The Witcher است. سال آینده برای سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) تعیین‌کننده خواهد بود. آن‌ها انتشار نسخه‌ی نسل بعدی و به‌روزرسانی بزرگ Cyberpunk 2077 را برای سه‌ماهه‌ی ابتدایی ۲۰۲۲ در نظر گرفته‌اند

سی دی پراجکت رد: در آینده از Cyberpunk 2077 به عنوان یک بازی خوب یاد خواهد شد.

ریاست استودیوی CDPR یعنی Adam Kiciński در مصاحبه‌ی اخیر خود با یک روزنامه‌ی لهستانی به این مطلب اشاره کرد که «سایبرپانک ۲۰۷۷» بلندپروازانه‌ترین و پیچیده‌ترین پروژه‌ی آن‌ها در عمر ۲۷ ساله‌ی استودیو بوده و با وجود اینکه همه چیز طبق انتظارات آن‌ها پیش نرفت، به پیاده‌سازی بسیاری از جنبه‌های آن افتخار می‌کنند. به گفته‌ی او، با پیشرفت قطعات کامپیوتری و ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های بیش‌تر برای بازی، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بازخوردهای بسیار مثبتی از بازی خواهیم بود.

چندی پیش شایعه شایعه شده بود بازی Cyberpunk 2077 به ایکس باکس گیم پس خواهد آمد

طبق گمانه‌زنی طرفداران پیرامون ویدیوی هایلایت منتشر شده از سوی کانال ایکس باکس، بازی Cyberpunk 2077 در آینده‌ای نزدیک به سرویس ایکس باکس گیم پس وارد خواهد شد. طرفداران متوجه شده‌اند که مایکروسافت در ویدیوی مربوط به آغاز دسترسی به سرویس ابری برای دارندگان اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت روی کنسول، اشاره‌ای به بازی Cyberpunk 2077 داشته است. گاهی اوقات بازی‌های آینده‌ی ایکس باکس گیم پس از طریق چنین اشاره‌های فاش شده‌اند و احتمالاََ این بار نیز چنین اتفاقی رخ داده باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *