۰

اسکین های کریس ردفیلد و جیل ولنتاین از سری رزیدنت اویل به بازی Fortnite اضافه شدند

بازی Fortnite

اسکین های Resident Evil امروز وارد آیتم شاپ بازی Fortnite شده اند و همکاری دیگری را برای کاندیدای بتل رویال و متاورس به ارمغان آورده اند.

دو شخصیت از مجموعه های محبوب کپکام ، Jill Valentine و Chris Redfield را می توانید در Item Shop پیدا کنید و جداگانه یا با هم خریداری کنید. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد اسکین های Fortnite Resident Evil بدانید آورده شده است.

بازی Fortnite

کریس و جیل با مجموعه ای کامل از آیتم ها و لوازم به فروشگاه می آیند که هر طرفداری از رزیدنت اویل بلافاصله آنها را خواهد شناخت. به عنوان بخشی از مجموعه تیم S.T.A.R.S  ، هر اسکین شخصیت شامل دو سبک کلی است که از تاریخ های مختلف مربوط به آن بازی الهام گرفته شده است.

برای تکمیل ظاهر خود ، شما همچنین می توانید back bling خود را با الهام از اتاق های امن رزیدنت اویل و آیتم های درمانی انتخاب کرده و چند پیک اکس جدید بر اساس سلاح های همین بازی پیدا کنید. در اینجا همه چیز درباره مجموعه کامل آیتم های Resident Evil ارائه شده است:

اسکین کریس ردفیلد با سبک Hound Wolf Squad
اسکین جیل ولنتاین با سبک Raccoon City
پشت آویز با طرح Green Herb و رنگ های دیگر آن مانند آبی و قرمز
پشت آویز دستگاه ماشین تایپ مربوط به اتاق های امن بازی
پیک اکس هات داگر
پیک اکس Stun Rod

بازی Fortnite

اگر از طرفداران رزیدنت اویل هستید ، می توانید همه این آیتم ها را در یک باندل با قیمتی کاهش یافته که شامل صفحه بارگذاری اختصاصی و یک ایموت منحصر به فرد است را تهیه کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *