۰

گوشی جدید سامسونگ Galaxy Z Flip3 معرفی شد

سامسونگ Galaxy Z Flip3

گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Flip3 دومین گوشی تاشو ای است که در رویداد دیروز سامسونگ معرفی شد. این گوشی دارای طراحی جدید و پیشرفت در هر دو صفحه نمایش است ، به علاوه دارای لایسنس رسمی IPX8 برای مقاومت در برابر آب است.

برای شروع ، Flip3 دارای یک صفحه نمایش بسیار بزرگتر Super AMOLED 1.9 اینچی با رزولوشن ۲۶۰×۵۱۲ است. این موضوع امکان بررسی و تعامل آسانتر با اعلان ها و پشتیبانی از برنامه های بیشتر را بدون باز کردن تلفن فراهم می کند.

سامسونگ Galaxy Z Flip3

پانل بزرگ تاشو در داخل نیز کمی بهبود یافته است ، از نوع AMOLED Dynamic با ۶.۷ اینچ با رزولوشن Full HD+ باقی مانده است اما در حال حاضر دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است.

دوربین دوگانه در کنار صفحه جلویی در حال حاضر به صورت عمودی ردیف شده است ، چراغ LED زیر آنها در قسمت های مختلف رنگ پانل قرار دارد. دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی f/1.8 با پیکسلهای ۱.۴ میکرومتر ، Dual Pixel AF و OIS و همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی f/2.2 با الترا واید با زاویه فوق العاده است ، که به این معنی است که همان چیزی است که Galaxy Flip و Flip 5G داشتند.

یک دوربین سوم در داخل یک سوراخ پانچ در صفحه اصلی وجود دارد وکه دقیقا همان دوربین سال گذشته است که یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی f/2.4 است. بدون شک قابل توجه ترین ارتقاء از نظر عکاسی ربطی به خود لنز ها ندارد. در عوض ، صفحه نمایش بزرگتر ، عکاسی سلفی با دوربین اصلی را آسان تر می کند.

سامسونگ Galaxy Z Flip3

در قسمت داخلی ساموسنگ Galaxy Z Flip3 یک چیپست ۵ نانومتری Snapdragon 888 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه سریع UFS 3.1 قرار دارد. این تلفن از هر دو Sub6 و mmWave 5G پشتیبانی می کند ، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا هر نسخه از آنها دارای این ویژگی ها خواهد بود یا برخی از بازارها mmWave را از دست خواهند داد؟

Z Flip3 مجهز به Corning Gorilla Glass Victus در نمای بیرونی و قاب آلومینیومی Armor است ، درست مانند مدل های دیگر Fold . سامسونگ این گوشی را ۱.۳ میلی متر کوتاه تر ، ۱.۴ میلی متر باریک تر و ۰.۳ میلی متر نازک تر از مدل قبلی خود کرده است ، در حالی که وزن آن ۱۸۳ گرم است.

سامسونگ تصمیم گرفت که ظرفیت باتری را بدون تغییر در مدل ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی حفظ کند. با این حال ، به طور غیرقابل توجیه شارژ ۱۵ واتی را نیز حفظ کرد ، که در یک تلفن بیش از ۲۰۰۰۰ یورو ای در سال ۲۰۲۱ واقعاً ناامید کننده است.

سامسونگ Galaxy Z Flip3

Galaxy Z Flip3 به همان اندازه که یک گوشی هوشمند است ، یک لوازم جانبی مد و فشن نیز است. به همین دلیل سامسونگ آن را در هفت رنگ – کرم ، سبز ، بنفش کمرنگ، فانتوم مشکی ، خاکستری ، سفید و صورتی عرضه می کند.

همچنین مجموعه ای از کیف های رنگارنگ با حلقه های فلزی یا بندهای چرمی وجود دارد که به عنوان نگهدارنده برای جابجایی بهتر دستگاه عمل می کند. آنها در مجموع هفت عدد هستند و جداگانه فروخته می شوند.

سامسونگ Galaxy Z Flip3

قیمت حافظه اصلی ۸GB/128GB سامسونگ Galaxy Z Flip3 حدود ۱.۰۴۹ یورو یا ۹۴۹ پوند در اروپا هزینه دارد ، در حالی که فضای ذخیره سازی دو برابر آن ۱.۰۹۹ یورو یا ۹۹۹ پوند است. ما دومی را توصیه می کنیم زیرا هنوز هیچ فضای microSD وجود ندارد. پیش خریدها از ۱۱ آگوست آغاز می شود و فروش آن از ۲۷ آگوست آغاز می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *