۰

شرکت Konami بازی eFootball را به صورت کاملا رایگان معرفی کرد

بازی eFootball

بازی eFootball

Konami به طور رسمی سری Pro Evolution Soccer را به eFootball تغییر نام داده است و این بازی پاییز امسال به صورت فقط رایگان و دیجیتالی برای PS5 ، PS4 ، Xbox Series X / S ، Xbox One و PC و ios و Android منتشر خواهد شد.

تمام نسخه های این بازی به صورت کراس پلی خواهد بود و همچنین کاربران iOS و Android باید برای بازی با پلتفرم های دیگر از کنترلر استفاده کنند.

این یک حرکت اساسی برای سری فوتبال است (که اکنون به جای PES در سطح جهانی eFootball نامیده می شود) ، و با تغییر از موتور FOX کونامی به یک موتور جدید سفارشی ساخته شده با Unreal 4 سازگار شده است. به نظر می رسد که تمام نسخه های بازی ، از کنسول های نسل جدید گرفته تا موبایل ، از لحاظ عملکردی یکسان خواهند بود (و نه بر خلاف بازی هایی مانند Fortnite) – احتمالاً به این معنی است که بازی PES Mobile که بسیار موفق بود نیز تدریجی کنار گذاشته می شود یا جایگزین می شود.

بازی eFootball

سیتارو کیمورا ، تهیه کننده این سری در گفتگو با IGN توضیح داد که eFootball قصد دارد با به روزرسانی منظم این بازی را تغییر دهد و دیگر هیچگونه انتشار سالانه ای eFootball وجود نخواهد داشت ، اما این پلتفرم برای فصول جدید به صورت سالانه به روزرسانی می شود.

eFootball به نظر می رسد مجموعه ای از ۹ باشگاه برای بازی با آنها ارائه می هد. متعاقباً حالت های دیگر را به عنوان DLC اختیاری به فروش می رساند و ظاهرا به بازیکنان این امکان را می دهد تا هزینه ی چیز مشخصی که می خواهند را پرداخت کنند.

هنوز هیچ اشاره ای به MyClub ، معادل FIFA Ultimate Team یا Master League ، نشده است .

بازی eFootball

همچنین هنوز مشخص نیست که کونامی چگونه قصد دارد تا تیم های دیگر را به این بازی اضافه کند ، ولی طبق گفته مدیر عامل آنها برنامه های زیادی در راه خواهد بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *