۰

بازی FIFA 22 به صورت کامل معرفی شد

بازی FIFA 22

تریلر کامل بازی FIFA 22 منتشر شد :

بازی FIFA 22 بالاخره به صورت کامل معرفی شد و اطلاعاتی از آن در سایت EA منتشر شد که در ادامه مشاده خواهید کرد :

ظبط حرفه ای بازی های ۱۱ در مقابل ۱۱

بازی FIFA 22

لباس های Xsens می توانند تمام حرکات ۲۲ بازیکن داخل زمین را به صورت کاملا حرفه ای ذخیره کند و تمام اطلاعات آنها مانند نحوه دویدن ، حرکات آنها در زمین ، تاکتیک های تیمی و … را استخراج کند.

این لباس ها با تکنولوژی هایپرموشن کار می کنند و می توانند با ظبط بازی بازیکنان واقعی ، آنها را دقیقا به بازی تبدیل کند.

یادگیری های ماشینی :

بازی FIFA 22

یک الگوریتم یادگیری ماشین به طور اختصاصی بیش از ۸.۷ میلیون فریم از یک بازی حرفه ای را ظبط می کند، سپس آنها را به صورت انیمیشن های جدید در می آورد تا رئالیسم فوتبال را در سراسر زمین ایجاد کند.

حرکات صحیح و درست برای تمام تیم :

بازی FIFA 22

لباس های Xsens هر لمس،تکل ، رودررویی بازیکنان و دویدن های بدون توپ را از هر ۲۲ بازیکن داخل زمین برای اولین بار،با کیفیت بالا ضبط می کند و که باعث افزایش چیزیبیش از ۴۰۰۰ انیمیشن جدید در FIFA 22 می شود تا هوش و میزان سرعت عمل و پاسخ گویی هر بازیکن را افزایش دهد .

هوش مصنوعی ( AI ) تکنیکی :

اطلاعاتی عمیق تری که توسط قدرت کنسول های نسل بعدی هدایت می شود، به هر بازیکن توانایی درک بهتر هر دو تاکتیک دفاع و حمله را می دهد.

در دفاع :

AI بازنویسی شده دفاعی، تیم ها را قادر می سازد تا به عنوان یک واحد تاکتیکی عمل کنند، و در سر تا سر زمین ، فضا های خالی را پر کنند.

در حمله :

توانایی تصمیم گیری های بیشتر به ۶ برابر در هر ثانیه رسیده است، که به مهاجمان آگاهی بیشتری نسبت به محیط اطراف خود را می دهد و به آنها اجازه می دهد تا باهوش تر عمل کنند و در مقابل از دست دادن توپ ها زود تر واکنش دهند.

ML - FLOW :

بازی FIFA 22

یادگیری از بیش از ۸.۷ میلیون فریم از ضبط پیشرفته ۱۱V11، الگوریتم یادگیری ML-Flow Machine انیمیشن های جدیدی را می نویسد و بازیکنان را قادر می سازد تا بتوانند گام های خود را بهتر تنظیم کنند و توپ ها را بهتر کنترل کنند یا به راحتی حمله کنند .

تقابل های هوایی :

بازی FIFA 22

بازیکنان به کمک هوش مصنوعی بالاتر و انیمیشن های جدید طراحی شده توسط ماشین ها ، در نبر های هوایی بسیار بهتر و باهوش تر عمل می کنند. به طوری که مهاجمان بسیار دقیق تر به توپ ضربه می زنند ومدافعان نیز با کشیدن لباس یا هل دادن بازیکنان ، باعث می شوند تا نتوانند درست ضربه بزنند.

کنترل توپ :

انیمیشن های جدید ، کنترل توپ ها را بسیار حرفه ای تر و روان تر نسبت به قبل کرده است و دست شما را برای فرستادن توپ های بلند و سخت بودن در کنترل را باز می گذارد تا بتوانید با ایده های جدیدی به بازی خود ادامه دهید .

بازیکنان انسان نما تر :

به کمک انیمیشن های جدید و حرفه ای بازی های ۱۱V11، بازیکنان در حالی که تو را در اختیار ندارند بسیار طبیعی تر از قبل عمل خواهند کرد و ما شاهد حرف زدن آنها با یکدیگر و یا اشاره کردن به تماشاچی ها برای تشویق بیشتر و موارد بیشتر خواهیم بود که باعث می شود حس و حال بازی بسیار طبیعی تر از قبل شود.

بازی FIFA 22

بازی FIFA 22 بازی FIFA 22 بازی FIFA 22 بازی FIFA 22 بازی FIFA 22 بازی FIFA 22

این بازی شامل بیش از ۱۷۰۰۰ بازیکن در بیش از ۷۰۰ تیم در بیش از ۹۰ استادیوم و ۳۰ لیگ خواهد بود. FIFA 22 همچنین شامل رقابت هایی مانند لیگ قهرمانان یوفا ، لیگ اروپا یوفا ، لیگ جدید کنفرانس یوفا اروپا ، لیگ برتر ، بوندس لیگا ، لالیگا سانتاندر ، CONMEBOL لیبرتادورس و CONMEBOL سودامریکانا خواهد بود.

هوادارانی که FIFA 22 Ultimate Edition را تا ۱۱ آگوست پیش خرید کنند، از ۱ دسامبر یک آیتم غیرقابل فروش FUT Heroes دریافت می کنند. این نسخه همچنین شامل دسترسی زودهنگام ، امتیاز دوگانه ، امتیاز FIFA و موارد دیگر به مدت چهار روز خواهد بود.

FIFA 22 برای پلتفرم های PS5 ، PS4 ، Xbox Series X / S ، Xbox One ، PC از طریق Origin و Steam و Google Stadia در دسترس خواهد بود. FIFA 22 Legacy Edition برای نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *