۰

تولید فیلم Black Panther: Wakanda Forever آغاز شد

فیلم Black Panther: Wakanda Forever

کوین فیج ، رئیس مارول ، تایید کرد که Black Panther: Wakanda Forever اکنون در حال تولید است.

پیش از رویداد جهانی طرفداران Black Widow در لس آنجلس که این هفته برگذار شد، فیژ فاش کرد که Black Panther: Wakanda Forever روز سه شنبه به طور رسمی در استودیوی Pinewood آتلانتا وارد مرحله تولید شده است. او جزئیات را تا حد زیادی مخفی نگه داشت ، اگرچه قول داد که آنها در حال ساخت فیلمی هستند که چادویک بوسمن به آن افتخار می کند.

همچننی او اضافه کرد که ادامه دادن این کار بدون حضور چادویک بسیار ناراحت کننده است ولی خاطرنشان کرد که تمام تیم سازنده فیلم بسیار برای بازگردانندن جهان واکاندا  هیجان زده هستند و کاری خواهند کرد که چادویک بوسمن به آنها افتخار کند.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever

مارول قبلاً تأیید کرده بود که T’Challa را در فیلم پیش رو تغییر نخواهد داد، و همچنین احتمال استفاده از یک نسخه دیجیتالی را رد کرد. گفته می شود که کارگردان رایان کوگلر دنباله را به شکلی تغییر داده است که کاملا به بوسمن احترام گذاشته می شود.

انتظار می رود که Letitia Wright (Shuri) ، Lupita Nyong’o (Nakia) ، Winston Duke (M’Baku) و Angela Bassett (Ramonda) نقش های خود را تکرار کنند ، در حالی که Tenoch Huerta (Narcos: Mexico, Sin Nombre) به عنوان یکی از کاراکتر های شرورها مشخص نشده این دنباله انتخاب شده است.

Black Panther: Wakanda Forever قرار است سال آینده در ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود و  این فیلم فقط یکی از عناوین متعددی است که در استودیوی مارول منتشر می شود .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *