۰

آموزش فورتنایت : محل پیدا کردن Doomsday Prepper ( چالش هفته ۴ )

آموزش فورتنایت

برخلاف سایر چالش های Legendary Quests در در هفته چهارم بازی فورتنایت ، این چالش فقط نیاز به پیدا کردن یک آیتم دارد و خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می کنید به پایان خواهد رسید و به راحتی با انجام آن می توانید XP به دست آورید . در ادامه با این آموزش همراه ما باشید :

doomsday prepper در Hydro 16 یافت می شود ، این یک ساختمان آجری است که محل تامین برق سد در غرب Lazy Lake است. حواستان را جمع کنید که این ساختمان در شمال Misty Meadows است، پس از رسیدن به این نقطه به Hydro 16 بروید و وارد طبقه همکف شوید.

دنبال دفتر کوچک کنار پله های فلزی بگردید. در داخل آن موارد بسیار کمی مانند کامپیوتر رومیزی ، جعبه های بایگانی و اگر چالش شما فعال باشد ، doomsday prepper که روی زمین افتاده است را پیدا خواهید کرد. آن را بررسی کنید تا چالش را کامل کنید و ۳۰۰۰۰ XP جذاب را برای خود کسب کنید.

به نظر می رسد برای کسانی که داستان را دنبال می کنند ، این چالش کاملا الهام بخش است. تمام چالش های افسانه ای هفته ۴ شامل جستجوبرای پیدا کردن Farmer Steel است که از زمان حضور بیگانگان گم شده است. با توجه به انتقادات صریح وی از موجودات فرازمینی ، برخی تصور می کنند وی ربوده شده است. به هر حال ، بسیاری از NPC های فورتنایت در این فصل اناپدید شده اند. شاید همه آنها در سفینه بزرگ فضایی ها باشند…

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *