۰

نتایج شو اسمکدان (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱)

نتایج شو اسمکدان

نتایج شو اسمکدان (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱)

شو بصورت زنده در Yuengling Center و تاندردوم با حضور تماشاگران بصورت مجازی برگزار شد”

۱- صحبت های رومن رینز با جیمی اوسو در اتاقش، جیمی گفت با جی تماس گرفته و جی گفته به سر کار نمیاید، رومن گفت “پس تو میتونی جای جی رو بگیری” جیمی بالاخره گفت میتواند، رومن به جیمی گفت ثابتش کند و جیمی رفت!

۲- حضور و صحبت های بیانکا بلیر در رینگ، ست رولینز وارد شده و صحبت کرد، بیلی وارد شده و صحبت کرد، بیلی و بیانکا با هم درگیر شدند، سزارو وارد شده و با ست درگیر شد، در آخر سزارو و بیانکا در رینگ ماندند!

۳- مسابقه میکسد تگ تیم:
سزارو و بیانکا بلیر vs ست رولینز و بِیلی
برنده: ست رولینز و بِیلی (بیلی بیانکا را پین کرد)

۴- صحبت های جیمی اوسو با پاول هیمن در بک استیج، پاول گفت “برد برای پسرعموت مهمه، امشب برنده شو و اگه برنده نشی” به شانه جیمی زد و رفت!

۵- مراسم تاجگذاری شینسکه ناکامورا به همراه ریک بووگز در رینگ، همزمان مصاحبه با برن کوربین در بک استیج، برن با ناراحتی گفت “تاجم رو از دست دادم، حالا هدف چیه؟” و رفت!

۶- آدام پیرس و سونیا دویل در اتاقشان، ست رولینز آمده و گفت “اگه رومن رینز دنبال چلنجر میگرده من رو در نظر بگیرین!”

۷- مسابقه سر راهیابی به مسابقه نردبان سر #چمدان مانی این د بنک مردان:
بیگ ای vs آپولو کروز (کماندر عزیز کنار رینگ)
برنده: بیگ ای
اواخر مسابقه کماندر عزیز به دلیل دخالت در مسابقه توسط داور از کنار رینگ اخراج شد!

۸- مصاحبه با سمی زین در بک استیج، به سمی گفته شد هفته بعد مقابل کوین اونز سر راهیابی به مسابقه مانی این د بنک قرار خواهد گرفت!

۹- صحبت های سمی زین با آدام پیرس برای لغو مسابقه با کوین اونز، پیرس قبول نکرده و گفت مسابقه لست من استندینگ خواهد بود!

۱۰- حضور و صحبت های سونیا دویل در رینگ، کارملا را بعنوان اولین کشتی گیر حاضر در مسابقه مانی این د بنک زنان معرفی کرد، لیو مورگان وارد شده و گفت حقش از کارملا بیشتر است، سونیا به لیو گفت حرفش را ثابت کند!

۱۱- حضور سونیا دویل در کنار رینگ:
لیو مورگان vs کارملا
برنده: لیو مورگان (با رول)

۱۲- مصاحبه با جیمی اوسو در بک استیج!

۱۳- جیمی اوسو vs دولف زیگلر (رابرت رود کنار رینگ)
برنده: جیمی اوسو
بعد از مسابقه جیمی به بک استیج رفت، رومن رینز و پاول هیمن در بک استیج بودند، رومن به جیمی لبخند زد، رومن وارد شد، جیمی خواست همراه رومن وارد شود اما پاول جلوی جیمی را گرفت و نگذاشت وارد شود!

۱۴- حضور رومن رینز به همراه پاول هیمن در رینگ، پاول صحبت کرده و گفت رومن تمام گروه اسمک داون را نابود کرده و کسی دیگر باقی نمانده است، قبل از اینکه رومن صحبت کند ادج وارد شده و با رومن درگیر شد، اسپیر از ادج به رومن، سر رومن را روی صندلی گذاشت، ادج صندلی دیگری برداشته و به سمت رومن آمد، جیمی اوسو وارد شده و ادج را زد، اسپیر از ادج به جیمی چسبیده به دیواره که دیواره خراب شد، رومن و پاول روی استیج رفتند، ادج به رینگ آمده و گفت “دنبال من میگردی؟ من همینجام”!

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *