۰

احتمالا بازی Ghost of Tsushima برای PC نیز عرضه شود

بازی Ghost of Tsushima

کاور جدید بازی Ghost of Tsushima را می توانید در Amazon و PlayStation Direct با حذف ویژگی انحصاری پیدا کنید ، در حالی که نسخه قدیمی را هنوز می توانید در این صفحه محصول مشاهده کنید. سونی قبلاً اعلان “Only on PlayStation” را برای بازی های Days Gone و Horizon Zero Dawn حذف کرد ، زیرا هر دو بازی از اولین عناوین منتقل شده به PC بودند که به طور بالقوه می تواند نشان دهد که Tsushima در نوبت بعدی است. با این حال ، سونی از عنوان “Only on PlayStation” برای عناوین PS4 که دارای نسخه های PS5 هستند نیز استفاده نکرده است ، مانند Spider-Man: Miles Morales و Sackboy: A Big Adventure ، بنابراین می تواند به نوعی نشان دهنده ورژن کامل و مخصوص PS5 باشد .

بازی Ghost of Tsushima

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سونی در حال دور شدن از برچسب Only on PlayStation برای جدیدترین عناوین خود است.

به نظر می رسد که برای انحصاری های پلی استیشن ۵ ، سونی برند انحصاری را به طور کامل کنار گذاشته است ، عناوینی مانند Demon’s Souls و Ratchet & Clank: Rift Apart نیز این عنوان را به همراه ندارند.

اما بسیاری از بزرگترین بازی های PS4 آن ، مانند بازی The Last of Us Part II ، هنوز این برچسب را دارند. Uncharted 4 نیز که اخیراً تأیید شده است که برای کامپیوتر های شخصی نیز عرضه می شود ، کاور خود را در Amazon یا PlayStation Direct به روز نکرده است.

VGC از Sony Interactive Entertainment در مورد این داستان نظر خواسته است.

PlayStation اخیراً تعهد خود را در زمینه افزایش تولید بازی ها در کامپیوتر های شخصی اعلام کرده است. در گزارشی که شرکت تابستان سال گذشته منتشر کرد، سونی ابتدا گفت که پس از انتشار Horizon Zero Dawn در این سیستم عامل ، بررسی موارد انحصاری بیشتر PlayStation به PC را بررسی خواهد کرد.

با این حال ، در حال حاضر Days Gone، Predator: Hunting Grounds و Helldivers تنها عناوینی هستند که کامپیوتر های شخصی برای خرید در Steam هستند.

بازی Ghost of Tsushima بازی Ghost of Tsushima بازی Ghost of Tsushima بازی Ghost of Tsushima بازی Ghost of Tsushima

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *